"Horisont 2020 programm" projekt MSVHI16289R
MSVHI16289R "Uue põlvkonna partnerid ja nüüdisaegne ökosüsteem koostöiseks loodusteaduste õppimiseks internetipõhistes laborites (1.01.2017−31.12.2019)", Margus Pedaste, Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut.
MSVHI16289R
Uue põlvkonna partnerid ja nüüdisaegne ökosüsteem koostöiseks loodusteaduste õppimiseks internetipõhistes laborites
Next Generation Stakeholders and Next Level Ecosystem for ColLaborative Science Education with Online Labs
Next-Lab
1.01.2017
31.12.2019
Teadus- ja arendusprojekt
Horisont 2020 programm
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS282 Võrdlev ja ajalooline pedagoogika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRiikTüüp
Euroopa KomisjonEesti Vabariik
PerioodSumma
01.01.2017−31.12.2019250 625,00 EUR
250 625,00 EUR

Next-Labi eesmärgiks on muuta loodusteadusliku ja tehnoloogiaalase hariduse maastikku suures mastaabis kogu Euroopas. Projekti tulemusel valmib unikaalne mahukas interaktiivne andmebaas internetipõhistest laboritest, mida on võimalik kombineerida erinevates pedagoogilistes raamistikes pilvepõhiselt töötavate toetavate rakenduste ja multimeediumitega. Next-Lab pakub mitmesuguseid võimalusi asukohapõhiseks personaliseeritud õppeks ja õpianalüütilisi lahendusi õppijate edasijõudmise ja tulemuste jälgimiseks. Next-Lab valmib Go-Lab projekti tulemustele tuginevalt koostöös kasutajatega läbi mitmete arendus- ja testitsüklite. Go-Lab keskkonda arendatakse edasi nii, et Next-Lab toetaks 21. sajandi oskuste arengut ning toetaks enesehindamist, kaasõppijate hindamist, portfooliopõhist lähenemist ja õppimist läbi modelleerimise. Next-Lab on suunatud nii gümnaasiumi- kui ka põhikooliõpilastele, et kindlustada varane positiivsete hoiakute kujunemine loodusteadustesse ja tehnoloogiasse. Pikaajalise mõju saavutamiseks arendatakse välja ka koolitusprogrammid õpetajatele. Next-Labi kasutamise mõju hindamiseks kasutatakse suuremahulisi pilootuuringuid ja juhtumite süvaanalüüsi. Laiemalt saavutatakse projekti pikaajaline mõju läbi õpetajate võrgustike ja teadlaste organisatsioonide ning poliitikakujundajate kaasamise.
Next-Lab intends to change the educational landscape of science and technology education in Europe on a very large scale. The project offers a unique and extensive collection of interactive online (virtual and remote) laboratories that, through a process of mixing and re-use, can be straightforwardly and efficiently combined with dedicated support tools (learning apps) and multimedia material to truly form open, cloud-based, shareable educational resources with an embedded pedagogical structure. Next-Lab offers extensive opportunities for localisation and personalisation together with analytics facilities monitoring students¿ progress and achievements. Next-Lab is designed to rely on full co-creation with users in combination with rapid development and testing cycles. Next-Lab builds on the highly successful (FP7) Go-Lab project that already offers online labs, inquiry learning apps, and authoring facilities for inquiry learning. To amplify the existing impact to the next-level innovation stage, Next-Lab extends the Go-Lab system with tools for the learning of 21st century skills, facilities for self- and peer-assessment and portfolio development, as well as opportunities to include learning by modeling. Next-Lab will cover secondary and also primary education, to ensure an early positive attitude towards science and technology and the continuous availability of innovative learning material throughout students' school career. To guarantee long-term impact, Next-Lab also addresses the teachers of the future by its presence in preservice teacher training programs throughout Europe. To evaluate its impact, Next-Lab combines usage data analysis techniques for very large-scale pilots with in-depth, qualitative, case-based, assessments. Next-Lab prepares for a following sustainable stage of the product. As it builds upon and extends existing networks of teachers, professional associations, and policymakers, the impact of Next-Lab will be massive.
KirjeldusProtsent
Alusuuring10,0
Rakendusuuring45,0
Katse- ja arendustöö45,0
AsutusRollRiikTüüpKommentaar
Ecole Normale Superieure de LyonpartnerPrantsuse Vabariik
Ecole Polytechnique Fédérale de LausannepartnerŠveitsi Konföderatsioon
Ellinogermaniki Agogi Scholi Panagea Savva AepartnerKreeka Vabariik
EUN Partnership aisblpartnerBelgia Kuningriik
Information Multimedia Communication AGpartnerSaksamaa Liitvabariik
Nucleo Interactivo de AstronomiapartnerPortugali Vabariik
Turun YliopistopartnerSoome Vabariik
University de la Iglesia de DeustopartnerHispaania Kuningriik
University of CypruspartnerKüprose Vabariik
University of LeicesterpartnerSvaasimaa Kuningriik
University of TwentekoordinaatorHollandi Antillid