See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Ülikoolid ja teised TA asutused" projekt TA/2719
TA/2719 "Mitteformaalõppe tähendused praktikute ja praktikate vaates (1.03.2019−31.12.2019)", Ilona-Evelyn Rannala, Tallinna Ülikool.
TA/2719
Mitteformaalõppe tähendused praktikute ja praktikate vaates
Meanings of non-formal learning from the perspectives of practice and practitioners
Mitteformaalõppe tähendused praktikute ja praktikate vaates
1.03.2019
31.12.2019
Teadus- ja arendusprojekt
Ülikoolid ja teised TA asutused
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS280 Täiskasvanuharidus, elukestev õpe5.3. Haridusteadused60,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.11. SotsiaalteadusedS213 Sotsiaalstruktuuride uuringud5.9 Teised sotsiaalteadused40,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolkoordinaator01.03.2019−31.12.2019
PerioodSumma
01.03.2019−31.12.20196 287,00 EUR
6 287,00 EUR
6 287,00 EUR

Uuring tuleneb 2018. aastal läbi viidud Eesti arenguid suunavates poliitikadokumentides mitteformaalõppe tähenduste ja diskursuse muutuste uurimisest. Uuringu tulemusena on välja selgitatud täiskasvanute koolitajate, andragoogide, noorsootöötajate ja sidusgruppide spetsialistide arusaamad mitteformaalõppe tähendusest ning rakendusviisidest. Tulemusi on võrreldud poliitikakujundajate poolt dokumentides konstrueeritud tähendustega, et esile tuua ühisosa või võimalikke vastuolusid. Mitteformaalõppe tähenduse mõistmine on oluline hariduspoliitika, riikliku haridussüsteemi ja mitteformaalõpet rakendavate valdkondade – täiskasvanuhariduse ja noorsootöö korralduse seisukohast. Samuti on seda oluline mõista täiskasvanutele ja noortele suunatud õppekavade ja programmide arendamisel ning rakendamisel ja õppimiseks sobivate lähenemiste valikutel.
Previous research shows that non-formal education and non-formal learning are constructed differently and carry different meanings in strategical policy documents which shape our reality. To take the knowledge further it is important to find out how practitioners who use non-formal learning in their practice construct the meaning and apply the concept. Research seeks to understand how adult educators, youth workers, but also practitioners from close fields like museum pedagogues or sport coaches in Estonia construct “non-formal learning” and how they apply it or use it in every day practice.