See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt Lep9131
Lep9131 "Puudega inimeste aktiviseerimine e-õppe teel (1.12.2009−28.02.2010)", Mare Teichmann, Tallinna Tehnikaülikool, Tallinna Tehnikaülikool, Sotsiaalteaduskond, Tööstuspsühholoogia instituut, Psühholoogia õppetool.
Lep9131
Puudega inimeste aktiviseerimine e-õppe teel
Activatig Disabled Adults with E-learning
Puudega inimeste aktiviseerimine e-õppe teel
1.12.2009
28.02.2010
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
3. Terviseuuringud3.9. ToitumisteadusB470 Füsioloogia 3.3. Terviseteadused (tervishoid, sotsiaalmeditsiin, hügieen, õeteadus, epidemioloogia)25,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.8. PsühholoogiaS266 Tööstuspsühholoogia5.1. Psühholoogia ja tunnetusteadused25,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS271 Erivajadustega inimeste õpetamine, eripedagoogika5.3. Haridusteadused50,0
AsutusRiikTüüp
MTÜ THINK
PerioodSumma
01.12.2009−28.02.201025 000,00 EEK (1 597,79 EUR)
1 597,79 EUR
siseriiklik leping

Projekti käigus loodi digiõppe kursus ''Enesejuhtimine'' puudega inimestele nende paremaks toimetulekuks. Digiõppe kursus ''Enesejuhtimine'' koosneb videoloengutest, loengus kasutatud slaidiprogrammist, väljaprinditavast õppematerjalist, MP3 audioloengu võimalusest, kodutöödest (4) ning õppejõu poolt antavast individuaalsest tagasisidest. Kursuse lühiversioon (11 eraldi osa) loodi eraldiseisvana koos tõlkega viipekeelde . Kursusel käsitletavad teemad: eesmärgid; probleemide lahendamine; motivatsioon; emotsioonide juhtimine; konfliktide lahendamine; aja juhtimine; isiklike finantsressursside juhtimine; õpioskused; elukvaliteet. Kodutööd kajastavad õppija eneseanalüüse: minu eesmärgid; minu probleemid; ajakasutamise audit; isiklike finantsressursside audit. Kursus viiakse läbi kuni 100-le puudega inimesele e-õppena ajavahemikus 7.12.2009 - 28.02.2010.
Current project was composed Digital Teaching Tool Self-Management for disabled people. The aim of the self-Management E-learning course is to increase the coping with everyday life. Digital Teaching Tool Self-Management consists video-based lectures, the slides shown during the lecture, some written material for student reading, an MP3 audio version of the lecture and, of couse, four homeworks and teacher's individual feedback for each of these. The short version of Self-Management cours was translated into the sign language. The topics offered during the Self-Management course, personal goals, problem solving; motivation, emotion management; conflict resolving, time management, personal finance management, learning skills, quality of life. The participiants are approximately 100 diasbled adults. The E-learning course starts at 7th of december 2009 and ends at 28th of February 2010.
KirjeldusProtsent
Alusuuring30,0
Rakendusuuring50,0
Katse- ja arendustöö20,0