See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt RU/5013
RU/5013 "Pikiuuring soome keele oskuse arengust algkooli immigrantide ettevalmistava õppe rühmas (1.05.2013−31.12.2015)", Annekatrin Kaivapalu, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Eesti Keele ja Kultuuri Instituut.
RU/5013
Pikiuuring soome keele oskuse arengust algkooli immigrantide ettevalmistava õppe rühmas
The Long Second: Longitudinal research in the development of Finnish as a second language in primary school preparatory class
Long Second: Pitkittäistutkimus suomen kielen kehittymisestä alakoulun valmistavalla luokalla
1.05.2013
31.12.2015
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.6. Filoloogia ja lingvistikaH360 Rakenduslingvistika, võõrkeelte õpetamine, sotsiolingvistika 6.2. Keeleteadus ja kirjandus100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolpartner01.05.2013−31.12.2015
Tallinna Ülikool, Eesti Keele ja Kultuuri Instituutpartner01.05.2013−31.12.2015
AsutusRiikTüüp
Koneen Säätiö (Kone Foundation), Soome
PerioodSumma
01.05.2013−31.12.201556 200,00 EUR
56 200,00 EUR
Koneen Säätiö

Ühisprojekt Helsingi Ülikooli õpetajakoolituse instituudiga keskendub lähtekeele mõjule lähisugulaskeele ja sihtkeelesest erineva keele omandamisel. Uurimise fookuses on nii sihtkeele mõistmine kui keeleloome ja nende vastastikmõju õppija keeleoskuse arengus. Uurimimaterjal koguti 2011.-2012. ja 2012.-2013. õppeaastal ühe Helsingi põhikooli immigrantide ettevalmistava õppe rühmas, kus septembrist maini lindistati kaks korda nädalas õppetunde ning viidi läbi intervjuud õpilastega. Uurimuses osalesid kolm eesti- ja kaks venekeelset soome keele õppijat. Projekti eesmärk on luua nii kvalitatiivset kui kvantiatiivset analüüsi võimaldav digitaalne multimodalne ELAN-programmi abil annoteeritud pikikorpus.
This joint research project with the Department of Teacher Education of Helsinki University concentrates on cross-linguistic influence on the acquisition of a closely related and non-related target language. The focus of the study is on comprehension and production of the target language as well as on interaction between the two processing modes in the development of learner language. The data was gathered during the academic years 2011/12 and 2012/13 in a Helsinki primary school preparatory class, where the lessons were recorded twice in a week from September to May and the students were interviewed. The main informants were three Estonian-speaking and two Russian-speaking students. The aim of the project is to create a digital multimodal longitudinal corpus annotated by the ELAN-program, enabling qualitative as well as quantitative research.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0