"Muu" projekt TA/7509
TA/7509 (TLÜ senati teaduskomisjoni istungi protokoll 13.10.2009 nr 9 ) "Üliõpilaste ja õppejõudude hoiakud matemaatikaõppe suhtes ja nende arusaamad matemaatikaõppest ning selle interdistsiplinaarsusest. (21.09.2009−30.04.2010)", Priit Reiska, Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut.
TLÜ senati teaduskomisjoni istungi protokoll 13.10.2009 nr 9
TA/7509
Üliõpilaste ja õppejõudude hoiakud matemaatikaõppe suhtes ja nende arusaamad matemaatikaõppest ning selle interdistsiplinaarsusest.
Students and academic staff attitudes towards mathematics learning, and their perceptions of math education and its interdisciplinarity
Üliõpilaste ja õppejõudude hoiakud matemaatikaõppe suhtes ja nende arusaamad matemaatikaõppest ning selle interdistsiplinaarsusest.
21.09.2009
30.04.2010
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituutkoordinaator21.09.2009−30.04.2010
AsutusRiikTüüp
Tallinna ÜlikoolEesti Vabariikülikool
PerioodSumma
21.09.2009−30.04.201010 000,00 EEK (639,12 EUR)
639,12 EUR
TLÜ uuringufond

Projekti eesmärk on uurida, millised on üliõpilaste ja õppejõudude arvates parimad metoodikad, meetodid ja praktikad matemaatika õpetamiseks ja õppimiseks bakalauruseõppes, et suurendada üliõpilaste motivatsiooni matemaatika õppimiseks. Oodatav tulemus on doktoritöö põhiuuringu läbiviimine kahes etapis (I etapp sügisel 2009 - 900 ankeeti ja II etapp kevadel 2010 - 600 ankeeti). Uuring on kavandatud läbi viia TLÜs, TTÜs, EBSis, TÜs ja EMÜs. Eesti kõrgharidusstrateegia aastateks 2006-2015 näeb ette kõrghariduse arendust Eesti arenguhuve ja innovatsiooni ning majanduse ja ühiskonna arengut silmas pidades. Noorte huvi suurendamiseks loodus- ja täppisteaduste ning tehnoloogia valdkonna õpingute suhtes on kavas käivitada meetmete kompleks.
The aim of the project is to investigate which are the best methods, techniques and practices of teaching and learning of mathematics in bachelor studies by opinion of the students and academic staff, to increase students' motivation to learn mathematics. The expected result is to carry out the main study of doctoral thesis in two phases (Phase I the fall of 2009 - 900 questionnaires, and Phase II the spring 2010 - 600 questionnaires. Survey is planned to be conducted in Tallinn University, Tallinn University of Technology, EBS, University of Tartu, and Estonian University of Life Sciences.
KirjeldusProtsent
Katse- ja arendustöö50,0
Rakendusuuring50,0