See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt F/3612
F/3612 "Õpetajahariduse üliõpilaste ning algajate õpetajate professionaalse identiteedi kujunemine, seda mõjutavad faktorid. (1.01.2013−31.12.2013)", Rea Raus, Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut.
F/3612
F/3612
Õpetajahariduse üliõpilaste ning algajate õpetajate professionaalse identiteedi kujunemine, seda mõjutavad faktorid.
Teacher education students, and novice teachers' professional identity formation and factors affecting it
Õpetajahariduse üliõpilaste ning algajate õpetajate professionaalse identiteedi kujunemine, seda mõjutavad faktorid.
1.01.2013
31.12.2013
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituutkoordinaator01.01.2013−31.12.2013
AsutusRiikTüüp
Tallinna ÜlikoolEesti Vabariikülikool
PerioodSumma
01.01.2013−31.12.20139 800,00 EUR
9 800,00 EUR
TLÜ uuringufond

Projekti eesmärgiks on uurida õpetajahariduse üliõpilaste ning algajate õpetajate professionaalse identiteedi kujunemist ning seda mõjutavaid faktoreid. Andmeid kogutakse läbi narratiivide ning süvaintervjuude, mida analüüsitakse induktiivselt ja sõltumatult kahe uurija poolt. Tulemus: * Loodud on uurimisrühm õpetaja professionaalse identiteedi uurimiseks kogu õpetajaks saamise karjääri jooksul (edasine koostöö pärast antud uuringu lõppu) * Valminud on artikkel esitamiseks rahvusvahelisse,eelretsentseeritavasse hariduspublikatsiooni * Uuringu tulemusi on tutvustatud vähemalt kahel rahvusvahelisel haridusuuringute konverentsil
The project aims to investigate the teacher education students, and novice teachers' professional identity formation and influencing factors. Data will be collected through in-depth interviews and narratives, which are analyzed inductively and independently by two investigators.
KirjeldusProtsent
Alusuuring100,0