"Muu" projekt AU2809
AU2809 "Koolieelse lasteasutuse õpetajate ja õpetajakoolituse üliõpilaste professionaalsuse indikaatorid (1.05.2009−31.12.2009)", Marika Veisson, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut.
AU2809
Koolieelse lasteasutuse õpetajate ja õpetajakoolituse üliõpilaste professionaalsuse indikaatorid
Professional indicators of teachers and students of early childhood education
Koolieelse lasteasutuse õpetajate ja õpetajakoolituse üliõpilaste professionaalsuse indikaatorid
1.05.2009
31.12.2009
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolkoordinaator01.05.2009−31.12.2009
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituutkoordinaator01.05.2009−31.12.2009
AsutusRiikTüüp
Tallinna Ülikool
PerioodSumma
01.05.2009−31.12.200920 000,00 EEK (1 278,23 EUR)
1 278,23 EUR
Tallinna Ülikooli uuringufond

Projekti eesmärk on Sihtfinantseeritava teadusteema ja uurimisrühma ettevalmistamine. Uuringu eesmärk on rakendada uusi kehtivaid indikaatoreid, mis rõhutavad valdkonnapõhisust ja oskusi õppes, uurimismetoodika tugineb küsimustikele ja vaatlustele, analüüsitakse õpilaste ja õpetajate võimekust uute õppekavade täitmisel. Uurimuse teises etapis on kavandatud võrrelda õpetajate ja alushariduse üliõpilaste professionaalsust (rahvusvaheliselt). Oodatava tulemusena on kavandatud artiklite avaldamist eelretsenseeritavates teadusajakirjades, kaugem perspektiiv on doktoritööde kaitsmine teema piires.
The aim of the project is to prepare a target funded research topic and research team. The aim of the research is to implement new existing indicators that emphasise on general area-based principles and skills in learning, research methodology is based on questionnaires and observation, students’ and teachers’ ability to fulfil the new curriculum is analysed. Professional skills of teachers and students in early childhood education will be compared (internationally) in the II stage of the research. As an expected result, articles in peer-reviewed scientific journals will be published. A doctoral thesis in the frames of the topic will be a long-term objective.
KirjeldusProtsent
Alusuuring50,0
Rakendusuuring50,0