"Euroopa Komisjoni programm" projekt TRU19165
TRU19165 "Kõrghariduse ümberkujundamine läbi majanduskasvu aktiivõppe (1.10.2019−30.09.2021)", Triinu Jesmin, Tallinna Ülikool, Digitehnoloogiate instituut, Haridustehnoloogia keskus.
TRU19165
Kõrghariduse ümberkujundamine läbi majanduskasvu aktiivõppe
Higher education re-engineering through active learning for growth
Higher education re-engineering through active learning for growth
HERA
1.10.2019
30.09.2021
Teadus- ja arendusprojekt
Euroopa Komisjoni programm
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
PerioodSumma
01.10.2019−30.09.202137 540,00 EUR
37 540,00 EUR
Erasmus +, Strategic Partnership (KA2)

HERA eesmärgiks on pakkuda kõrghariduse tudentidele oskusi, mis on kooskõlas ühiskonna ja tööelu nõudmistega. HERA pakub aktiivõppe meetodeid, mis aitavad luua teadmisi inseneerias aga ka kriitilise, analüütilise ja ettevõtlikku mõtteviisi oskusi, mis kindlustavad noortele oskused töötada valdkonnaüleselt. HERA loob aktiivse, eksperimentaalset õpet toetava õpikeskkonna, mis tutvustab õpilastele 21. Sajandi ettevõtlusprotsesse.Eesmärgiks on luua aktiivõppe raamistik inseneeria kõrgharidusele, mis soodustab õpilaste kaastatust ja aktiivset osalemist probleemilahendamisel, mis ärgitavad kriitilist ja ettevõtliku mõtteviisi. HERA tutvustab üliõpilastele projektipõhist lähenemist, mida kasutatakse ettevõtluses, et valmistada neid ette lõpetamise järgseks tööeluks.
HERA aims to develop higher education (HE) student skills aligned with the needs of the world of work and society. HERA introduces active learning interventions that help build the foundations of engineering knowledge as well as critical, analytical, entrepreneurial mindsets and the capacity of young engineers to work across borders and fields. HERA aims to achieve the above objectives by introducing an active, experiential learning approach that exposes students to the industrial business processes for the 21st century. HERA aims to design an active learning framework for HE engineering classrooms that increases the active participation of students in learning and their engagement in problem solving activities that promote critical and entrepreneurial minds. Furthermore, the HERA framework will expose students to project-based approaches deployed in industry, thus preparing them for what they will be exposed as young professionals upon graduation.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0