See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt RU/12413
RU/12413 (10.1-8.1/13/1126; 10.1-8.1/14/1044; 10.1-8.1/15/707) "Mõõtmisinstrumentide väljatöötamine Eesti põhikooliõpilaste koolivälise õpikoormuse hindamiseks (2.12.2013−25.08.2015)", Grete Arro, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Haridusinnovatsiooni Keskus.
10.1-8.1/13/1126; 10.1-8.1/14/1044; 10.1-8.1/15/707
RU/12413
Mõõtmisinstrumentide väljatöötamine Eesti põhikooliõpilaste koolivälise õpikoormuse hindamiseks
Development of methods for assessing the homework load of Estonian elementary school
Mõõtmisinstrumentide väljatöötamine Eesti põhikooliõpilaste koolivälise õpikoormuse hindamiseks
ÕPIKOORMUS
2.12.2013
25.08.2015
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused50,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.8. PsühholoogiaS260 Psühholoogia5.1. Psühholoogia ja tunnetusteadused50,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolkoordinaator02.12.2013−30.01.2015
Tallinna Ülikool, Haridusinnovatsiooni Keskuskoordinaator02.12.2013−30.01.2015
AsutusRiikTüüp
Haridus- ja Teadusministeerium
PerioodSumma
04.12.2013−01.07.20149 000,00 EUR
02.11.2014−31.01.201511 000,00 EUR
09.04.2015−25.08.201513 230,00 EUR
33 230,00 EUR
Riigieelarvelise toetuse kasutamine

Uurimuse eesmärgiks on kaardistada Eesti põhikooliõpilaste kooliväline õpikoormus ning analüüsida võimalusi selle vähendamiseks või muutmiseks nii, et see toetaks parimal viisil õpilase arengut
The focus of the study is to improve our understanding of Estonian elementary school students' homework behavior, cognitions and emotions, with the aim to support the development of self-regulated learning skills. Students' homework behavior, academic achievement, cognitive abilities and emotional well-being will be described as well as their environment - parents' and teachers' attitudes and behavior.
TegevusProtsent
Rakendusuuring100,0