See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt VERT662
VERT662 "Tulevane arvutialane haridus ja praktiline täiendõpe: kuidas toetada õpetamist igal ajal ja igal pool (1.10.2013−30.09.2016)", Aleksander Sudnitsõn, Tallinna Tehnikaülikool, Tallinna Tehnikaülikool, Infotehnoloogia teaduskond, Arvutitehnika instituut, Arvutisüsteemide projekteerimise õppetool .
VERT662
Tulevane arvutialane haridus ja praktiline täiendõpe: kuidas toetada õpetamist igal ajal ja igal pool
Future Education and Training in Computing: How to Support Learning at Anytime Anywhere
Future Education and Training in Computing: How to Support Learning at Anytime Anywhere
1.10.2013
30.09.2016
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS281 Arvuti õpiprogrammide kasutamise metoodika ja pedagoogika 5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon
PerioodSumma
01.10.2013−30.09.20164 500,00 EUR
4 500,00 EUR
välisleping, Erasmus LLP

Põhieesmärgid: konsortsium arendab Euroopa Arvutialase Hariduse ja Praktilise Täiendõppe Strateegilist Võrgustikku 2020; Euroopa Kvalifikatsiooni Võrgustik ETN FETCH arendab Arvutialase Hariduse ja Praktilise Täiendõppe Euroopa Hindamise Võrgustikku 2020, milline hindab 3 faktorit: teadmised, oskused ja kompetentsid, mis on saavutatud tänu arvutialasele haridusele ja praktilisele täiendõppele; muutev metodoloogia – projekt valmistab ette soovitused tulevase Arvutialase Hariduse ja Praktilise Täiendõppe 2020 tulevaste digitaalõppekavade jaoks; moodsate innovatiivsete tehnoloogiate tutvustamine hariduses. Põhiliste projektide lõpptulemused ja väljundid: ETN FETCH „Tulevane Arvutialane Haridus ja Praktiline Täiendõpe: kuidas toetada õpetamist igal ajal ja igal pool“; Euroopa Arvutialase Hariduse ja Praktilise Täiendõppe Strateegiline Võrgustik 2020; arvutialase Hariduse ja Praktilise Täiendõppe Euroopa Hindamise Võrgustik 2020; soovituste kogu tuleviku Arvutialase Hariduse ja Praktilise Täiendõppe 2020 digitaalsete õppekavade jaoks; uued didaktilised teooriad ja õpetamise mudelid sotsiaalse meedia kasutamiseks hariduses; 6 arvutialast konverentsi koos kaasnevate töötubadega; Publikatsioonid tulemuste kohta ajakirjades, ajalehtedes, brošüürides ja veebis; sise- ja välishindamise raportid.
The general objectives: ET2020 - the consortium will develop a European Strategic Framework for Computing Education and Training 2020 (ESFCET 2020); European Qualification Framework - ETN FETCH will develop a European Evaluation Framework in Computing Education and Training 2020 (EEFCET 2020), which will evaluate the three factors: Knowledge, Skills and Competences gained from Computing Education and Training; the Tuning Methodology - the project will prepare recommendations for future Digital Curricula in Computing Education and Training 2020 (DCCET 2020); introducing modern innovative technologies in education. Main project outcomes and products: ETN FETCH „Future Education and Training in Computing: How to support learning at anytime anywhere“; European Strategic Framework for Computing Education and Training 2020 (ESFCET 2020); European Evaluation Framework in Computing Education and Training 2020 (EEFCET 2020); a set of recommendations for future Digital curricula in Computing Education and Training 2020; new didactical theories and learning models for using social media in education; six conferences with co-event workshops in the field of computing; publications of the results in journals, newspapers, magazines, brochures and web sites; internal and external evaluation reports.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0