See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt 333L
333L "2000-2002 ehitatud pindamise katselõikude seisukorra jälgimine (21.05.2003−15.11.2003)", Maano Koppel, Tallinna Tehnikaülikool, Tallinna Tehnikaülikool, Ehitusteaduskond, Teedeinstituut, Teetehnika õppetool.
333L
2000-2002 ehitatud pindamise katselõikude seisukorra jälgimine
Research of conditions of surface dressing experimental sections constructed in 2000-2002
2000-2002 ehitatud pindamise katselõikude seisukorra jälgimine
21.05.2003
15.11.2003
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
muu - > siseriiklik leping
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
4. Loodusteadused ja tehnika4.15. Ehitus- ja kommunaaltehnikaT220 Tsiviilehitus, Hüdrotehnoloogia, avameretehnoloogia, pinnasemehhaanika 2.1. Ehitusteadused (ehitusprojekteerimine, ehitustehnika, tööstus- ja tsiviilehitus ning teised seotud teadused)100,0
AsutusRiikTüüp
Maanteeamet/ Estonian National Road Administration
PerioodSumma
21.05.2003−15.11.2003298 195,00 EEK (19 058,13 EUR)
19 058,13 EUR

Uurimise all on keskmise kuni suure liiklussagedusega asfaltbetoonkatete erinevad pindamistehnoloogiad ning kruuskatete tolmuvabaks muutmine pindamise abil. Töös analüüsitakse 38 katseloigu seisukorra muutumist 4 aasta jooksul. Praeguseks on remonti vajanud 2 loiku ja vajavad veel 2, mis koik on tehtud killustikuga 4/8 ja 2/4. Kruuskatte pindamistest on paremini säilinud 2-kordne pindamine killustikuga 12/16 ja 4/8. Polümeermodifitseeritud bituumeniga voi emulsiooniga pinnatud loigud on paremal soidurajal tugevalt kulunud.
Research is covering different surface dressing technologies for asphalt pavements with medium and heavy traffic volumes. Also surface dressing technologies for gravel road dust treatment are presented. Change of conditions of 38 experimental sections during the last 4 years is analysed. Until now 2 experimental sections have been repaired and 2 sections have to be repaired. For construction of all those sections fractions 4/8 and 8/4 of crushed rock were used. For gravel road surface dressing the fractions 12/16 and 4/8 are recommended. On the sections, where polymer-modified bitumen or polymer-modified bitumen-emulsion is used as a binder, the surface dressing on the right traffic lane has worn out heavily.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0