"Muu" projekt RU3709
RU3709 (TLÜ senati teaduskomisjoni istungi protokoll 30.03.2009 nr 5) "Projekti "Loodusteaduslik kirjaoskus gümnaasiumi lõpetajate karjäärivaliku mõjutajana LoteGüm" ettevalmistamine (1.05.2009−31.05.2013)", Priit Reiska, Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut.
TLÜ senati teaduskomisjoni istungi protokoll 30.03.2009 nr 5
RU3709
Projekti "Loodusteaduslik kirjaoskus gümnaasiumi lõpetajate karjäärivaliku mõjutajana LoteGüm" ettevalmistamine
Science literacy as the factor of career choice for gymnasium students, preparation of the project LoteGüm
Projekti "Loodusteaduslik kirjaoskus gümnaasiumi lõpetajate karjäärivaliku mõjutajana : LoteGüm" ettevalmistamine
1.05.2009
31.05.2013
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRiikTüüp
Tallinna ÜlikoolEesti Vabariikülikool
PerioodSumma
01.05.2009−31.05.20131 533,88 EUR
1 533,88 EUR
TLÜ Uuringufond

Projekti"Loodusteaduslik kirjaoskus gümnaasiumi lõpetajate karjäärivaliku mõjutajana : LoteGüm" ettevalmistamise toetus. Planeeritava uuringu eesmärgiks on õpilaste loodusteadusliku kirjaoskuse arendamisvõimaluste väljaselgitamine ja sellest tulenevate ettepanekute tegemine õpetajakoolituse kasvatusteaduslike ning loodusteaduslike ainete bloki üldhariduskooli õppekava kaasajastamiseks. Detailsemad eesmärgid on: 1) Töötada välja instrumendid gümnaasiumiõpilaste loodusteadusliku kirjaoskuse hindamiseks ning hinnata nende abil õpetajate loodusteadusliku kirjaoskuse taset; 2) Saadud empiirilise andmestiku põhjal töötada välja ettepanekud loodusteaduslike ainete õppekavade ning õppemetoodika täiendamiseks üldhariduskoolis; 3) Töötada välja ettepanekud õpetajakoolituse loodusteaduslike ainete ning kasvatusteaduslike ainete bloki arendamiseks ja kaasajastamiseks
The aim of the project LoteGüm is to identify students science literacy potential and making proposals arising from this to modernize the teacher education educational and natural sciences bloc for general education school curriculum. More detailed objectives are: 1) To develop instruments for assessment of high school students science literacy, and evaluation of their teachers science literacy level using these instruments; 2) Using the obtained empirical data to develop proposals for supplementing the natural sciences curricula and teaching methods in general education school; 3) Develop proposals to develop and modernize teacher education natural sciences, and educational sciences bloc.
KirjeldusProtsent
Alusuuring25,0
Rakendusuuring75,0