See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt V259
V259 "Erialakeele õppekorraldus ja kvaliteedi tagamine Euroopa kõrgkoolides (1.11.2004−30.06.2005)", Alliki Lukk, Tallinna Tehnikaülikool, Tallinna Tehnikaülikool, Sotsiaalteaduskond, Keeltekeskus, Inglise ja põhjamaade keelte lektoraat.
V259
Erialakeele õppekorraldus ja kvaliteedi tagamine Euroopa kõrgkoolides
Teaching of Languages for Specific Purposes
Teaching of Languages for Specific Purposes
1.11.2004
30.06.2005
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.6. Filoloogia ja lingvistikaH380 Võrdlev keeleteadus6.2. Keeleteadus ja kirjandus100,0
AsutusRiikTüüp
Leonardo da Vinci Programme
PerioodSumma
01.11.2004−30.06.2005131 431,00 EEK (8 399,97 EUR)
8 399,97 EUR
muu - > välisleping

"Seoses üleminekuga 3+2 oppesüsteemile on TTÜ-s oluliselt kahanenud keeleoppe jaoks eraldatud tundide arv, mistottu Keeltekeskus tunnetab tungivat vajadust ümberkorralduste järele erialakeeleoppes. Projekti eesmärgiks on erinevtes EL liikmesriikides toimuvate lähetuste käigus koguda materjali ja ideid erialakeele oppekorralduse, metoodika (sh IKT ja e-oppe kasutamine keeleoppes), ainekavade, materjalide; eksamikorralduse ja -materjalide, kvaliteedi tagamise kohta. Samuti uurida, kuivord arvestatakse kursuse koostamisel tööandjate noudmistega. Kogutud infot kasutatakse TTÜ inglise erialakeele ainekavade, oppekorralduse ja opetamise metoodika parendamisel ning kursuste vastavusse viimisel ECTS-iga (European Credit Transfer System) ning eksamite ja hindamissüsteemi vastavusse viimisel CEFR-i (Common European Framework of Reference) nouetega."
Due to transition to the 3+2 study system in TTU, the number of hours allocated to language studies has drastically decreased, therefore the Language Centre feels an urgent need for changes in the domain of language teaching. The aim of the project is to collect information on ESP/EAP methodology (incl. usage of ICT and e-learning in language studies), syllabus design, the content and administration of examinations, study and examination materials and quality assurance in various EU countries. The extent to which the requirements of employers are taken into account in designing ESP/EAP courses will also be focused upon. The information will be used to improve ESP/EAP syllabi and teaching methodology, and to unify the courses taught to comply with the requirements of the ECTS (European Credit Transfer System), and the examination and evaluation system to comply with the requirements of the CEFR (Common European Framework of Reference).
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0