Projekti raames analüüsitakse elukestva õppe süsteemi toimimist Eesti. Analüüsitakse avaliku sektori meetmeid täiskasvanu hariduse arendamisel, koolitusel osalejatele pakutavaid sotsiaalseid garantiisid, koolituses osalejate ringi ning peamisi takistusi, miks Eestis osaleb elukestvas õppes tööjõu-uuringu andmetel vaid 7% inimestest. Põhjalikuma statistilise analüüsi aluseks võetakse Statistikaameti poolt 2000. ja 2005. aastal läbiviidud täiskasvanu koolituse uuringu andmebaas, mis sisaldab andmeid koolitusel osalemise kohta nii ettevõtte kui ka indiviidi tasandil ning võrdlusandmeid Euroopa Liidu liikmesriikide kohta. Inimeste liikumisi pärast koolituses osalemist vaadeldakse Eesti Tööjõu-uuringu andmete põhjal. Võimalusel kasutatakse ka Eesti Hariduse Infosüsteemi (EHIS) registriandmeid.
The aim of the project is to analyse the life-long learning systems in Estonia. How these systems are supported by public sector, which are social guarantees for participants, who are participating and which are these obstacles why participation rates of adult training are so low in Estonia, only about 7%. The data will be obtained from adult education surveys launched in Estonia, in 2000 and 2005. These surveys consists of data about life-long learning in household and firm level. Also we compare our results with data from other EU member states. We use Estonian labour force survey data for analyses of employees work career after training. If it is possible we would like to use also data from Education information system (EHIS)