See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt LMJRI08246
LMJRI08246 "Aktiivse tööturupoliitika ja elukestva õppe roll turvalise paindlikkuse kujundamisel Eestis (1.12.2008−31.12.2009)", Raul Eamets, Tartu Ülikool, Tartu Ülikool, Majandusteaduskond, Rahvamajanduse instituut.
LMJRI08246
Aktiivse tööturupoliitika ja elukestva õppe roll turvalise paindlikkuse kujundamisel Eestis
The role of ALMP and life-long learning in creation of flexicurity policy in Estonia
Aktiivse tööturupoliitika ja elukestva õppe roll turvalise paindlikkuse kujundamisel Eestis
1.12.2008
31.12.2009
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.12. MajandusteadusS180 Majandus, ökonomeetrika, majandusteooria, majanduslikud süsteemid, majanduspoliitika5.2 Majandusteadus ja ärindus100,0
AsutusRollPeriood
Tartu Ülikoolpartner01.12.2008−31.12.2009
Tartu Ülikool, Majandusteaduskond, Rahvamajanduse instituutpartner01.12.2008−31.12.2009
AsutusRiikTüüp
Eesti Ametiühingute Keskliit
PerioodSumma
01.12.2008−31.12.200919 796,63 EUR
19 796,63 EUR

Projekti raames analüüsitakse elukestva õppe süsteemi toimimist Eesti. Analüüsitakse avaliku sektori meetmeid täiskasvanu hariduse arendamisel, koolitusel osalejatele pakutavaid sotsiaalseid garantiisid, koolituses osalejate ringi ning peamisi takistusi, miks Eestis osaleb elukestvas õppes tööjõu-uuringu andmetel vaid 7% inimestest. Põhjalikuma statistilise analüüsi aluseks võetakse Statistikaameti poolt 2000. ja 2005. aastal läbiviidud täiskasvanu koolituse uuringu andmebaas, mis sisaldab andmeid koolitusel osalemise kohta nii ettevõtte kui ka indiviidi tasandil ning võrdlusandmeid Euroopa Liidu liikmesriikide kohta. Inimeste liikumisi pärast koolituses osalemist vaadeldakse Eesti Tööjõu-uuringu andmete põhjal. Võimalusel kasutatakse ka Eesti Hariduse Infosüsteemi (EHIS) registriandmeid.
The aim of the project is to analyse the life-long learning systems in Estonia. How these systems are supported by public sector, which are social guarantees for participants, who are participating and which are these obstacles why participation rates of adult training are so low in Estonia, only about 7%. The data will be obtained from adult education surveys launched in Estonia, in 2000 and 2005. These surveys consists of data about life-long learning in household and firm level. Also we compare our results with data from other EU member states. We use Estonian labour force survey data for analyses of employees work career after training. If it is possible we would like to use also data from Education information system (EHIS)
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0