See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt VERT19014
VERT19014 "Insenerivaldkonna õppejõudude pedagoogiline koolitus - ENTER (15.11.2018−14.11.2021)", Tiia Rüütmann, Tallinna Tehnikaülikool, Inseneriteaduskond, Mehaanika ja tööstustehnika instituut .
VERT19014
Insenerivaldkonna õppejõudude pedagoogiline koolitus - ENTER
EngineeriNg educaTors pEdacogical tRaining - ENTER
15.11.2018
14.11.2021
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRiikTüüp
Erasmus+Portugali Vabariik
PerioodSumma
15.11.2018−14.11.202165 802,00 EUR
65 802,00 EUR
Erasmus+

ENTER programmi raames luuakse uus multikultuuriline ja rahvusvaheline lähenemine tehnikaülikoolide doktorantide ja õppejõudude pedagoogiliseks koolituseks Venemaal ja Kasahstanis. Tuginetakse e-õppele, keskendudes õppe rahvusvahelisele akrediteerimisele. ENTER programmi raames koostatakse õppejõudude pedagoogiliseks koolituseks õppekava, millele eelneb EL ja partnerriikide kõrgharidusasutuste nõudmiste ja vajaduste analüüs, võttes arvesse ka Põhja-Aafrika, Lõuna Ameerika ja Aasia tehnikaülikoolide õppejõudude rakendamise võimalusi. Eesti Inseneripedagoogika keskuse akrediteeritud õppekava alusel luuakse 3 struktureeritud moodulõppekava õppejõudude koolituseks Euroopa kvalifikatsiooniraamistiku ja Elukestva õppe kontekstis.
ENTER aims at creating a novel multicultural and international approach for formal post-graduate professional and pedagogical education for engineering educators. Furthermore, it is focused on low cost and convenience, thus strongly based on e-learning technologies, whenever feasible, and designed with the objective of being internationally recognized and accredited.In order to design the ENTER iPET programme, a thoroughly market and requirements analysis of HEIs and educators needs will be conducted, focused on the EU and partners’ countries, but also considering opportunities in other markets like North Africa, South America and Asia.The ENTER iPET programme, accredited internationally by Estonian Centre for Engineering Pedagogy at TTU, proposes a hierarchy of 3 structured educational programs for engineering educators, in the context of the European Qualifications Framework for Lifelong Learning. The actual design is one of the central outputs of the project, but we foresee 3 educational programs with different content and duration.
TegevusProtsent
Katse- ja arendustöö100,0
AsutusRollRiikTüüpKommentaar
Academician Ya Buketov Karaganda State UniversityKasahstani Vabariik
Agency of Educational Strategies and Initiatives Bologna ClubVenemaa Föderatsioon
Al-Farabi Kazah National UniversityKasahstani Vabariik
Association for Engineering EducationVenemaa Föderatsioon
Don State Technical UniversityVenemaa Föderatsioon
Dubnicky Technologicky Institut v Dubnicki nad VahomSlovaki Vabariik
Instituto Politechnico do PortoPortugali Vabariik
Kazakhstan Association of Engineering EducationKasahstani Vabariik
Kazan National Research Technological UniversityVenemaa Föderatsioon
Tambov State Technical UniversityVenemaa Föderatsioon
Tomsk Polytechnic University Venemaa Föderatsioon
Vyatka State UniversityVenemaa Föderatsioon