See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"SARS-CoV-2 viirusega seonduvate probleemide lahendamise sihtgrant (COVSG)" projekt COVSG40
COVSG40 "Haigla transpordiroboti väljatöötamine (1.09.2020−31.12.2021)", Innar Liiv, Tallinna Tehnikaülikool, Infotehnoloogia teaduskond, Tarkvarateaduse instituut.
COVSG40
Haigla transpordiroboti väljatöötamine
Hospital robot carrier
1.09.2020
31.12.2021
Teadus- ja arendusprojekt
SARS-CoV-2 viirusega seonduvate probleemide lahendamise sihtgrant (COVSG)
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedP176 Tehisintellekt 1.2 Arvutiteadus ja informaatika50,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedP170 Arvutiteadus, arvutusmeetodid, süsteemid, juhtimine (automaatjuhtimisteooria)1.2 Arvutiteadus ja informaatika50,0
PerioodSumma
01.09.2020−31.08.2021120 000,00 EUR
120 000,00 EUR

Autonoomse haiglale mõeldud transpordiroboti idee on transportida kaupa haigla osakondade vahel ja seega vähendada töötajate liikumist osakondade vahel, mis 1) vähendab töökoormust 2) vähendab oluliselt nakkuste edasikandumist haigla osakondade vahel. Autonoomse transpordiroboti loomise idee pakkus välja Põhja-Eesti Regionaalhaigla. TalTechi ja PERHi koostöös valmis esialgne prototüüp vastavalt haigla nõuetele, mille tehnoloogilise valmiduse tase on 4. Selles projektis soovime roboti integreerida haigla infrastruktuuriga (IT süsteemid, automaatika, liftid jms), arendada roboti navigeerimis- ja ohutusfunktsioone vastavalt haigla keskkonnas saadud kogemusele; arendada mitme sarnase roboti koostöövõimekust. Töötame välja ka roboti tegutsemiseks vajaliku reeglistiku, lähtudes kehtivatest õiguslikest normidest. Projekti tulemusel ootame, et autonoomne transpordirobot on testitud ja töötaks edukalt Põhja-Eesti Regionaalhaiglas ning oleks praktiliselt kasulik.
We are developing autonomous carrier for hospital to transport goods and medicine. The aim is to 1) reduce workload of people 2) minimise travel between hospital wards. Currently we have a prototype at readiness level 4. The aim of the project is to advance navigation and safety algorithms, integrate robot info hospital infrastructure, and validate the safety of operation. As a result, the carrier will operate autonomously in the hospital, reducing the workload.