See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt TRU16008
TRU16008 "Täiskasvanuharidus kui vahend aktiivseks kaasavaks kodakondsuseks (1.02.2016−31.12.2018)", Kai Pata, Tallinna Ülikool, Digitehnoloogiate instituut, Haridustehnoloogia keskus.
693388
TRU16008
Täiskasvanuharidus kui vahend aktiivseks kaasavaks kodakondsuseks
Adult Education as a Means to Active Participatory Citizenship
Adult Education as a Means to Active Participatory Citizenship
EduMAP
1.02.2016
31.12.2018
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS280 Täiskasvanuharidus, elukestev õpe5.3. Haridusteadused30,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.14. Kommunikatsiooni- ja infoteadusedH100 Dokumentatsioon, informatsioon, raamatukogundus, arhiivindus 5.4. Teised sotsiaalteadused (sotsiaal- ja kultuurantropoloogia, etnoloogia, demograafia, inim-, majandus- ja sotsiaalgeograafia, munitsipaal- ja regionaalplaneering, haldusjuhtimine, õigusteadus, lingvistika, politoloogia, sotsioloogia jne.20,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.7. Info- ja kommunikatsioonitehnoloogiaT180 Telekommunikatsioonitehnoloogia 2.2. Elektroenergeetika, elektroonika (elektroenergeetika, elektroonika, sidetehnika, arvutitehnika ja teised seotud teadused)50,0
PerioodSumma
01.02.2016−31.12.2018153 978,75 EUR
153 978,75 EUR
HORIZON 2020 YOUNG-3-2015, RIA

Projekti Täiskasvanuharidus kui vahend aktiivseks kaasavaks kodakondluseks (EduMap) eesmärk on mõista ja luua võimalused täiskasvanuhariduse kaudu mõjutada aktiivset kaasavat Euroopa kodakondlust. Peamine uurimisküsimus on: Millised poliitikad ja praktikad on vajalikud täiskasvanuhariduses, et kaasata noori täiskasvanuid sotsiaalsest isolatsioonist aktiivsete Euroopa kodakondsetena. EduMap analüüsib täiskasvanuhariduse poliitikaid ja praktikaid EU liikmesriikides, fookusega kaasata noori täiskasvanuid sotsiaalse isolatsiooni riskirühmadest. Edukad hariduspraktikad EU liikmesriikides ja väljaspool kaardistatakse ja uuritakse kuidas haridusasutused saavad luua meetmeid erinevate haavatavate vähemusrühmade vajaduste rahuldamiseks. Mõistmaks, kuidas haridusteenuste pakkujad ja kasutajad asetsevad info- ja kommunikatsiooni voos uurime kommunikatiivseid ökoloogiaid täiskasvanuhariduses ja loome innovaatilised foorumid dialoogiks haridusasutuste ja noorte täiskasvanute vahel. Uuringu tulemusi kasutatakse loomaks Intelligentne Otsustamist Toetav Portaal, mis võimaldab poliitikutel ja teistel osapooltel ligi pääseda informatsioonile, mida nad vajavad mõistmaks haavatavate vähemusrühmade vajadusi. Peamine eesmärk on aidata poliitikuid, haridusasutusi ja otsustajaid haridusvaldkonnas tagada noortele täielik juurdepääs pädevustele, mis võimaldavad neil osaleda ühiskonnas ja tööturul.
The aim of the project Adult Education as a Means to Active Participatory Citizenship (EduMAP) is to understand and develop the real and potential impact of adult education on learning for active participatory citizenship in Europe. The main research question is: What policies and practices are needed in the field of adult education to include young adults at risk of social exclusion in active participatory citizenship in Europe? EduMAP will compile an inventory of the adult education policies and practices in EU Member States, with a particular focus on their relevance with regard to young adults at risk of social exclusion. Successful educational practices within and outside the EU will be mapped and investigated, in order to help educational agencies to design initiatives catering for the varied needs of vulnerable minority groups. To understand how the providers and users of educational initiatives are situated in the flows of information and communication, we will study and map communicative ecologies in the field of adult education and develop innovative forums for dialogue between educational agencies and young people. The research findings will be used to generate an Intelligent Decision Support System (IDSS) to give policy-makers and other stakeholders easy access to the information required to address the needs of vulnerable minority groups. The fundamental aim is to help policy-makers, educational authorities and educators to ensure that young generations as a whole will attain the competences needed to actively participate in society and the labour market.
TegevusProtsent
Rakendusuuring100,0
AsutusRollRiikTüüpKommentaar
Aristotelio Panepistimio Thessalonikispartner
Centre for Higher Education Studiespartner
Deutscher Volkshochschul-Verband EVpartner
Foredata Oypartner
Royal Melbourne Institute of Technology Spain SLpartner
Social Sciences University of Ankarapartner
Szegedi Tudomanyegyetempartner
University College Londonpartner
University of Tampere koordinaator