See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt 4.5-2/17
4.5-2/17 "Noorte rekreatiivsete võimaluste mitmekesistamine lennujaama ooteruumides (23.01.2009−31.12.2009)", Mart Reimann, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Terviseteaduste ja Spordi Instituut.
4.5-2/17
Noorte rekreatiivsete võimaluste mitmekesistamine lennujaama ooteruumides
Diversification of recreation possibilities for the youth at the airport passenger terminal
Noorte rekreatiivsete võimaluste mitmekesistamine lennujaama ooteruumides
23.01.2009
31.12.2009
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.11. SotsiaalteadusedS189 Organisatsiooniteadus 5.4. Teised sotsiaalteadused (sotsiaal- ja kultuurantropoloogia, etnoloogia, demograafia, inim-, majandus- ja sotsiaalgeograafia, munitsipaal- ja regionaalplaneering, haldusjuhtimine, õigusteadus, lingvistika, politoloogia, sotsioloogia jne.50,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.4. KultuuriuuringudS220 Kultuuriantropoloogia, etnoloogia 6.3. Muud humanitaarteadused (filosoofia - s.h. teaduse ja tehnika filosoofia, kunstiteadused, kunstiajalugu, kunstikriitika, maalikunst, skulptuur, muusikateadus, teatriteadus, religioon, teoloogia jne.)50,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolkoordinaator23.01.2009−31.12.2009
Tallinna Ülikool, Terviseteaduste ja Spordi Instituutkoordinaator23.01.2009−31.12.2009
AsutusRiikTüüp
AS Tallinna Lennujaam
PerioodSumma
23.01.2009−31.12.20090,00 EEK (0,00 EUR)
0,00 EUR
AS Tallinna Lennujaam, teenusleping

Tallinna Lennujaamas viiakse läbi küsitlus, mille käigus selgitatakse välja valitud sihtgrupi (12-18-aastased noored) vajadused ja ootused ning edastatakse tellijale ettepanekud, kuidas mitmekesistada selle sihtgrupi rekreatiivseid võimalusi lennujaama ooteruumides. Küsitlus on aluseks kahe Tallinna Ülikooli üliõpilase lõputööle, mis annab tellijale võimaluse tutvuda uuringu teoreetilise taustaga.