See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt AU/8709
AU/8709 (TLÜ senati teaduskomisjoni istungi protokoll 13.10.09, pr. nr. 9 ) "Põhjamaade ja Eesti tööõpetuse ainekavade analüüs (1.09.2009−30.09.2010)", Leida Talts, Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut.
TLÜ senati teaduskomisjoni istungi protokoll 13.10.09, pr. nr. 9
AU/8709
Põhjamaade ja Eesti tööõpetuse ainekavade analüüs
The analysis of the Nordic countries and Estonia craft syllabuses
Põhjamaade ja Eesti tööõpetuse ainekavade analüüs
1.09.2009
30.09.2010
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituutkoordinaator01.09.2009−30.09.2010
AsutusRiikTüüp
Tallinna ÜlikoolEesti Vabariikülikool
PerioodSumma
01.09.2009−30.09.201010 000,00 EEK (639,12 EUR)
639,12 EUR
TLÜ Uuringufond

Projekti eesmärk on uurida, millised on tööõpetuse ja reaalainete vahelised võimalikud kokkupuutekohad ja õpimotivatsiooni mõjutavad tegurid ainekavadest lähtuvalt. Seoses sellega viia läbi Põhjamaade ja Eesti tööõpetuse ainekavade võrdlusanalüüs. Selleks on vajalik hankida Põhjamaade tööõpetuse ainekavad ja lasta need originaalkeeltest tõlkida, külastada Helsingi Ülikooli raamatukogu tutvumaks ainealase kirjanduse ja kasvatusteaduslike magistri- ja doktoritöödega. Väljundiks on teadusartikli avaldamine, mis valmib antud teemakäsitlusest lähtuvalt 2010.a. Oodatavaks tulemuseks on kaardistatud tööõpetuse ja reaalainete vahelised integratsioonimomendid tööõpetuse ainekavades, mis on aluseks edaspidisteks integratsioonialasteks uuringuteks ja õpilaste rakenduslike teadmiste kujunemise abinõude väljatöötamiseks.
The aim of the project is to study, which are the possible links between Craft and Sciences and the factors influencing the study motivation based on the syllabi. In connection with that the comparative analysis of the Craft syllabi in the Nordic countries and in Estonia will be conducted. For that the Craft syllabi used in the Nordic countries need to be obtained and translated from the original languages. The library of the University of Helsinki needs to be visited to familiarise with the professional literature and with the Master's and Doctoral theses touching upon Educational Sciences. The output will be publishing a scientific article, which will be completed in 2010. The expected result will be the mapped integration moments between Craft and Sciences in the Craft syllabus, which would serve as basis for further studies on integration and for developing means for shaping pupils' applied knowledge.
KirjeldusProtsent
Alusuuring100,0