"Muu" projekt MTK19028
MTK19028 "Formaal- ja mitteformaalhariduse asutuste ja ülikoolide koostöö säästva arengu hariduse õppeprogrammide ettevalmistamiseks ja kvaliteedi monitoorimiseks - pilootprojekt (1.01.2019−30.09.2019)", Liisa Puusepp, Tallinna Ülikool, Loodus- ja terviseteaduste instituut, Ökoloogia keskus.
MTK19028
Formaal- ja mitteformaalhariduse asutuste ja ülikoolide koostöö säästva arengu hariduse õppeprogrammide ettevalmistamiseks ja kvaliteedi monitoorimiseks - pilootprojekt
Cooperation between formal and non-formal education institutions and universities to prepare educational programs and monitor their quality - pilot study
Formaal- ja mitteformaalhariduse asutuste ja ülikoolide koostöö säästva arengu hariduse õppeprogrammide ettevalmistamiseks ja kvaliteedi monitoorimiseks - pilootprojekt
KIK kool
1.01.2019
30.09.2019
Õppearendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
1. Bio- ja keskkonnateadused1.11. Keskkonnapoliitika, keskkonnamajandus, keskkonnaõigusS240 Linna ja maa planeerimine5.9 Teised sotsiaalteadused50,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused50,0
AsutusRiikTüüp
Keskkonnainvesteeringute Keskus Eesti VabariikSihtasutus
PerioodSumma
01.01.2019−30.09.201927 321,00 EUR
27 321,00 EUR
Keskkonnateadlikkuse programm

Käesolev projekt on pilootprojekt mahukama koolituste paketi ees (käesolevasse projekti kaasatakse esialgu 24 koolitatavat (12 õpetajat ja 12 keskkonnahariduse spetsialisti)), andes sisendi koolitajatele metoodikate tulemuslikkusest ning kogu täiendkoolituse disaini kohta. Projekt annab võimaluse koostöövõrgustiku loomise ja/või tugevdamiseks formaal- ja mitteformaalhariduse asutuste vahel kaasates oma võrgustikku ka ülikoole, et tegutseda nn Living Lab tüüpi süsteemis. Projekti käigus tekkinud õppematerjalid II kooliastmele saavad olema avalikuks kasutamiseks www.keskkonnaharidus.ee lehe.
The pilot course for educators/teachers/supervisors from formal education institutions and nature schools. The course is about the principles of the education for sustainable development (ESD). How to create effective learning programs and collaborative methods for kids? Hot to collaborate? Collaboration between teachers/supervisors from formal education institutions and environmental education centers. How learning is happening? How to measure the effectiveness of the programs?