See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Riiklik programm: Eesti keel ja kultuurimälu" projekt EKKM10-213
EKKM10-213 (EKKM10-213) "Eesti emakeeleõpetuse ja -teadlikkuse arendamine Emakeeleõpetuse Infokeskuse raames (1.01.2010−31.12.2012)", Krista Kerge, Tallinna Ülikool, Eesti Keele ja Kultuuri Instituut.
EKKM10-213
Eesti emakeeleõpetuse ja -teadlikkuse arendamine Emakeeleõpetuse Infokeskuse raames
1.01.2010
31.12.2012
Teadus- ja arendusprojekt
Riiklik programm: Eesti keel ja kultuurimälu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.6. Filoloogia ja lingvistikaH350 Keeleteadus6.2. Keeleteadus ja kirjandus50,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused50,0
PerioodSumma
01.01.2010−31.12.201096 000,00 EEK (6 135,52 EUR)
01.01.2011−31.12.20116 000,00 EUR
01.01.2012−31.12.20126 000,00 EUR
18 135,52 EUR

Projektis jätkatakse Emakeeleõpetuse infokeskuse seniseid, kuid vahepeal rahastamata tööliine: 1) hankida ja koondada eesti keele ja kirjanduse õpivara ja metoodikamaterjale, mis tagaks eesti keele ja kirjanduse õpetamise erikogu olemasolu ülikoolis annaks võimaluse seda kultuurivaramut süsteemikindlalt õpetajahariduse osana nii praktika jaoks kui teoreetilistes uurimustes analüüsida 2) hankida ja koondada eesti keele arengu, kasutuse ja õpetamisega seotud ajakirjandus¬artikleid, mis lubab sünkroonselt kui ka dünaamikas jälgida ja analüüsida emakeele ja kirjandusdidaktilise aktuaalseid teemasid ja teemaplokke 3) täiendada vahekeele korpust eesti keele kui emakeele eri ainete õpilastöödega süsteemis, mis annaks võimaluse uurida pikaajaliselt kirjaoskuse kui kirjaliku emakeele ja/või hariduskeele omandamise käiku ja karisid (s.o eesti ja muu emakeelega laste-noorte puhul eestikeelses koolis) 4) jätkata sarja „Eesti keele ruum“ koostamist ja toimetamist, ilmutades seal eesti emakeele ja kirjanduse didaktika mõttearengut retrospektiivselt ja perspektiivis, mis tagab kultuuri selle olulise tahu järjepidevuse ja moodsuse 5) korraldada emakeeleõpetajate teabepäevi ja konverentse