"Muu" projekt TRU15078
TRU15078 "Rahvusvaheline kodanikuhariduse uuring (12.06.2015−31.12.2016)", Anu Toots, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Riigiteaduste Instituut.
TRU15078
Rahvusvaheline kodanikuhariduse uuring
International Civic and Citizenship Study
International Civic and Citizenship Study
12.06.2015
31.12.2016
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.11. SotsiaalteadusedS100 Sotsiaalteaduste ajalugu ja filosoofia 5.4. Teised sotsiaalteadused (sotsiaal- ja kultuurantropoloogia, etnoloogia, demograafia, inim-, majandus- ja sotsiaalgeograafia, munitsipaal- ja regionaalplaneering, haldusjuhtimine, õigusteadus, lingvistika, politoloogia, sotsioloogia jne.100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolkoordinaator12.06.2015−31.12.2015
Tallinna Ülikool, Riigiteaduste Instituutkoordinaator12.06.2015−31.12.2015
AsutusRiikTüüp
Haridus- ja Teadusministeerium
PerioodSumma
12.06.2015−31.12.201531 860,00 EUR
31 860,00 EUR
Riigieelarveline toetus

Rahvusvahelise kodanikuhariduse uuringu ICCS2016 eesmärk on selgitada, kuidas ja mil määral on noored valmis võtma kodanikurolli ning milline osa on selles õpetajatel ja koolil. ICCS 2016 jätkab IEA 1999 a. ja 2009 a. kodanikuhariduse uuringuid ja annab ülevaate 15-aasta pikkustest arengutrendidest ja kodanikuhariduse hetkeseisust. Uuringu tulemused näitavad Eesti põhikooli teise astme noorte kodanikuteadmisi, -hoiakuid ja demokraatiapraktikaid rahvusvahelises võrdluses ning toovad välja Eesti-siseseid variatsioone kooli õppekeele, asukoha ja sootunnuse lõikes. Uuring annab põhjalikku teadmise sellest, kuidas näevad kooli rolli kodanike kasvatamises õpetajad ning koolijuhid ning millised on nende endi arusaamad demokraatiast ja kaasavast koolist.
ICCS 2016 will report on students' knowledge and understanding of concepts and issues related to civics and citizenship, as well as their beliefs, attitudes, and behaviors. For countries that participated in ICCS 2009, the study will also monitor trends in civic knowledge and engagement over seven years. As in the previous cycle, ICCS 2016 will collect a rich array of contextual data about the organization and content of civic and citizenship education in the curriculum, teacher qualifications and experiences, teaching practices, school environment and climate, and home and community support. Optional regional/thematic modules may also be established to explore specific topics of common interest.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0