"Välisriiklik avalik sektor" projekt TRU17091
TRU17091 "Mängud algoritmiliseks mõtlemiseks (2.10.2017−1.10.2019)", Mart Laanpere, Tallinna Ülikool, Digitehnoloogiate instituut, Haridustehnoloogia keskus.
TRU17091
Mängud algoritmiliseks mõtlemiseks
Games for Learning Algorithmic Thinking
Games for Learning Algorithmic Thinking
GLAT
2.10.2017
1.10.2019
Teadus- ja arendusprojekt
Välisriiklik avalik sektor
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS281 Arvuti õpiprogrammide kasutamise metoodika ja pedagoogika 5.3. Haridusteadused70,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.7. Info- ja kommunikatsioonitehnoloogiaT180 Telekommunikatsioonitehnoloogia 2.2 Elektrotehnika, elektroonika, infotehnika30,0
AsutusRiikTüüp
Euroopa KomisjonEuroopa Liit
PerioodSumma
02.10.2017−01.10.201914 884,00 EUR
14 884,00 EUR
Erasmus+ KA2, Strateegiline koostöö

Projekti peamine eesmärk on toetada programmeerimise ja algoritmilise mõtlemise integreerimist igapäeva õppetöösse läbi erinevate õppeainete I kooliastmes. Eesmärk saavutatakse õpetajate professionaalse arengu ja koolitamisega läbi kaasaegsete teadmiste ja oskuste omandamise erinevate IKTga seotud õpetamismeetodite kohta (probleemipõhine õpe, mängupõhine õpe). Projektis pööratakse tähelepanu digipädevuste omandamisele, aga ka probleemilahendamise oskustele tõsimängude ja mängupõhise õppe rakendamisega
The main objective of the project will be encouraging the integration of coding and algorithmic thinking into the daily teaching through different subjects in students' younger ages (from first to fourth grade of primary school). The goal will be achieved by further professional training of teachers including the acquisition of contemporary knowledge and skills connected to different ICT related innovative teaching methodologies such as Problem Based Learning (PBL), Inquiry Based Learning (IBL), Game Based Learning (GBL). Special attention will be devoted to learning digital skills in general as well as problem-solving skills, logic and creativity, particularlly with the help of serious games and direct application of GBL and gamification.
TegevusProtsent
Rakendusuuring90,0
Katse- ja arendustöö10,0
AsutusRollRiikTüüpKommentaar
Saints Cyril and Methodius University of SkopjepartnerMakedoonia Vabariik
South-West University "Neofit Rilski"partnerBulgaaria Vabariikülikool
University of LjubljanapartnerSloveenia Vabariik
University of RijekakoordinaatorHorvaatia Vabariikülikool