"Muu" projekt AU/8511
AU/8511 "Haridus kui elukestev protsess – haridusteede võrdlus kaasaegsetes ühiskondades eduLIFE (1.09.2011−31.08.2016)", Ellu Saar, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Rahvusvaheliste ja Sotsiaaluuringute Instituut.
AU/8511
Haridus kui elukestev protsess – haridusteede võrdlus kaasaegsetes ühiskondades eduLIFE
Education as a Lifelong Process – Comparing Educational Trajectories in Modern Societies (eduLIFE)
Education as a Lifelong Process – Comparing Educational Trajectories in Modern Societies (eduLIFE)
1.09.2011
31.08.2016
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.11. SotsiaalteadusedS210 Sotsioloogia 5.4. Teised sotsiaalteadused (sotsiaal- ja kultuurantropoloogia, etnoloogia, demograafia, inim-, majandus- ja sotsiaalgeograafia, munitsipaal- ja regionaalplaneering, haldusjuhtimine, õigusteadus, lingvistika, politoloogia, sotsioloogia jne.60,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS280 Täiskasvanuharidus, elukestev õpe5.3. Haridusteadused40,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolpartner01.09.2011−31.08.2016
Tallinna Ülikool, Rahvusvaheliste ja Sotsiaaluuringute Instituutpartner01.09.2011−31.08.2016
AsutusRiikTüüp
European Research Council Executive Agency
PerioodSumma
01.09.2011−31.08.2016100 000,00 EUR
100 000,00 EUR
7. raamprogramm Programme "Ideas" Call ERC-2010-AdG

Projekti eesmärk on analüüsida, kuidas haridusteed kujunevad elukäigu vältel sõltuvalt perekondlikust päritolust, haridusinstitutsioonide ülesehitusest, tööteest ja perekondlikest sündmustest. Projekt on struktureeritud nelja teema ümber: 1) eelhariduse kvaliteet ja selle lühi- ja pikaajaline mõju ebasoodsa päritoluga isikutele, 2) erinevate keskhariduse diferentseerumise mudelite mõju kompetentside arengule ja haridusvõimlustele, 3) erinevate kutsehariduse mudelite mõju tööturule lülitumisele, 4) töökarjääri ja elukestva õppe vastastikune toime.
The aim of this project is therefore to study how individuals’ educational careers and competence trajectories unfold over the life course in relation to family background, educational institutions,workplaces, and private life events. In substantive terms the project is structured along four themes: (1) the quality of pre-school education and its short- and longer-term effects on individuals from disadvantaged backgrounds; (2)consequences of different models of differentiation in secondary school and their consequences on competence development and educational opportunities; (3) different vocational training trajectories and their impact on entry into the labour market; and (4) the interaction of lifelong learning and job careers.
TegevusProtsent
Alusuuring100,0