See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt AU, 20707
AU, 20707 (TLÜ teadusprorektori käskkiri nr. 58, 15.05.2007) "Digitaalraamatukogu Eesti teadmistepõhise ühiskonna toetajana (1.09.2007−31.08.2009)", Tiiu Reimo, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Sotsiaalteaduskond, Infoteaduste osakond.
TLÜ teadusprorektori käskkiri nr. 58, 15.05.2007
AU, 20707
Digitaalraamatukogu Eesti teadmistepõhise ühiskonna toetajana
Digital Library - supporter of the Estonian Knowledge-based Society
Digitaalraamatukogu Eesti teadmistepõhise ühiskonna toetajana
1.09.2007
31.08.2009
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.14. Kommunikatsiooni- ja infoteadusedH100 Dokumentatsioon, informatsioon, raamatukogundus, arhiivindus 5.4. Teised sotsiaalteadused (sotsiaal- ja kultuurantropoloogia, etnoloogia, demograafia, inim-, majandus- ja sotsiaalgeograafia, munitsipaal- ja regionaalplaneering, haldusjuhtimine, õigusteadus, lingvistika, politoloogia, sotsioloogia jne.100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolkoordinaator01.09.2007−31.08.2009
Tallinna Ülikool, Sotsiaalteaduskond, Infoteaduste osakondkoordinaator01.09.2007−31.08.2009
AsutusRiikTüüp
TLÜ uuringufond
PerioodSumma
01.09.2007−31.08.2009231 710,00 EEK (14 808,97 EUR)
14 808,97 EUR
TLÜ uuringufondi toetus

Projekti eesmärgiks on Eesti teadusraamatukogude digitaalsete kogude ning teenuste mõõtmis- ja hindamismetoodika väljatöötamine ning digitaalses keskkonnas töötamiseks vajalike infopädevustega seonduvate koolitusvajaduste väljaselgitamine. Uudseks lähenemiseks on infospetsialistide rolli ja mõju kvalitatiivne uurimine digitaalraamatukogu arendamisel ja e-teenuste tagamisel.
The project involves elaborating the methods of evaluating digital collections and e-services in the context of Estonian research libraries and finding out the need for additional training of information-related competencies when working in digital environment. The novelty will be in qualitative approach to the study of the role of information specialists in the development of digital libraries and e-services.
KirjeldusProtsent
Alusuuring80,0
Rakendusuuring20,0