"Muu" projekt TRU15150A
TRU15150A "Ühistranspordipeatuste kasutuse uuring Tallinna "peatänava" projektile (16.11.2015−30.11.2015)", Tauri Tuvikene, Tallinna Ülikool.
TRU15150A
Ühistranspordipeatuste kasutuse uuring Tallinna "peatänava" projektile
Analysis of Public Transit Station Usage for New Tallinn "Main Street"
Ühistranspordipeatuste kasutuse uuring Tallinna "peatänava" projektile
16.11.2015
30.11.2015
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
1. Bio- ja keskkonnateadused1.8. Keskkonnaseisundit ja keskkonnakaitset hõlmavad uuringudT270 Keskkonnatehnoloogia, reostuskontroll1.4. Maateadused ja sellega seotud keskkonnateadused (geoloogia, geofüüsika, mineroloogia, füüsiline geograafia ning teised geoteadused, meteoroloogia ja ning teised atmosfääriteadused, klimatoloogia, okeanograafia, vulkanoloogia, paleoökoloogia33,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.12. MajandusteadusS180 Majandus, ökonomeetrika, majandusteooria, majanduslikud süsteemid, majanduspoliitika5.2 Majandusteadus ja ärindus67,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolkoordinaator16.11.2015−30.11.2015
AsutusRiikTüüp
Arhitektuurikeskus Eesti Vabariik
PerioodSumma
16.11.2015−30.11.20151 476,00 EUR
1 476,00 EUR
Tellimustöö

Analüüsida kolme Narva/Pärnu mnt ühistranspordipeatusesse planeeritava lahenduse sobivust Tallinna kontekstis, selgitades välja ühistranspordisõidukite (tramm ja buss) ja selle kasutajate läbilaskevõime tüüpolukordades (nt tipptunnil). Selle jaoks töötada senistele uuringutele tuginev metoodika, viia selle põhjal läbi analüüs (k.a. vaatlused olemasolevast olukorrast) ja koostada raport. Analüüs võtab arvesse nii praegust olukorda kui ka võimalikke alternatiivseid, mis põhinevad ühistranspordi sageduse ja kasutatavuse muutusel. Analüüsi jaoks läbiviidavates vaatlustes selgitada mõnes olemasolevas kohas (nt Hobujaama peatus) välja praegune peatustes kuluv aeg ja peale/maha minevate inimeste arv. Töö lõplik aruanne sisaldab töö metoodikat, analüüsi, tulemusi ja arutluskäiku analüüsi tulemusteni jõudmiseks.
The consultation project analysed potential for tram/bus combined transit stops on the newly planned Tallinn High Street ("peatänav"). For that, the analysis investigated current transit capacity and level of service at Hobujaama tram stops and bus stops separately using established methods and data collected in fieldworks.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0