"Muu" projekt ÕA,02704
ÕA,02704 (Sihtfinantseerimisleping nr 05-04-02-01) "Regionaalselt kättesaadav kvaliteetne kõrgharidus läbi e-õppe arenduse (REDEL) (7.09.2004−31.12.2007)", Anu Toots, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Riigiteaduste Instituut, Tallinna Ülikool, Infoteaduste Instituut.
Sihtfinantseerimisleping nr 05-04-02-01
ÕA,02704
Regionaalselt kättesaadav kvaliteetne kõrgharidus läbi e-õppe arenduse (REDEL)
Regionally available high quality higher education with the means of e-learning development REDEL
7.09.2004
31.12.2007
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
4. Loodusteadused ja tehnika4.7. Info- ja kommunikatsioonitehnoloogiaT180 Telekommunikatsioonitehnoloogia 2.2. Elektroenergeetika, elektroonika (elektroenergeetika, elektroonika, sidetehnika, arvutitehnika ja teised seotud teadused)50,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.13. RiigiteadusedS170 Poliitikateadused, administreerimine 5.4. Teised sotsiaalteadused (sotsiaal- ja kultuurantropoloogia, etnoloogia, demograafia, inim-, majandus- ja sotsiaalgeograafia, munitsipaal- ja regionaalplaneering, haldusjuhtimine, õigusteadus, lingvistika, politoloogia, sotsioloogia jne.50,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolpartner07.09.2004−31.12.2007
Tallinna Ülikool, Riigiteaduste Instituutpartner07.09.2004−31.12.2007
Tallinna Ülikool, Infoteaduste Instituutpartner07.09.2004−31.12.2007
AsutusRiikTüüp
Euroopa Sotsiaalfond
PerioodSumma
07.09.2004−31.12.20071 432 445,00 EEK (91 549,92 EUR)
91 549,92 EUR
EL struktuurifondi meede 1.1.

Projekti peaeesmärgiks on parandada kvaliteetse hariduse kättesaadavust kõigile sihtgruppidele ning luua tingimused elukestva õppe pakkumiseks arendades e-õpet Eestis. E-õppe rakendamine võimaldab kõigile ligipääsu kvaliteetsetele õppimisvõimalustele sõtlumata nende vanusest, asukohast või varasemast õppimiskogemusest. See on oluline nii kõrghariduse kättesaadavuse parandamiseks regioonides kui ka täiend- ja ümberõppevõimaluste ning jätkuõppe pakkumiseks huvilistele, et juurutada elukestva õppe põhimõtteid Eestis.
The study focused on the role of ICT in teaching and learning in Estonian Universities It also examined how teachers and students used ICT and whether ICT use contributed differentially to learning activities geared towards the development of 21st century skills. The study used questionnaires to gather information from school
KirjeldusProtsent
Katse- ja arendustöö100,0