See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt RU,16006
RU,16006 "Õuesõpe algkoolis - rakendamisvõimalused õpetajahariduse õppekavades (1.10.2006−30.09.2009)", Leida Talts, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut.
RU,16006
Õuesõpe algkoolis - rakendamisvõimalused õpetajahariduse õppekavades
Outdoor Learning in Elementary Schools - From Grassroot to Curriculum in Teacher Education
Õuesõpe algkoolis - rakendamisvõimalused õpetajahariduse õppekavades
1.10.2006
30.09.2009
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolpartner01.10.2006−30.09.2009
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituutpartner01.10.2006−30.09.2009
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon
PerioodSumma
01.10.2006−30.09.2009340 285,00 EEK (21 748,18 EUR)
21 748,18 EUR
Socrates programm - > Comenius 2.1

Õuesõppe pedagoogika rakendamine sisaldab endas aspekte, mille fookuses on inimest ümbritsev keskkond, mis pakub õpilastele ja õpetajatele loovaks õppimiseks erinevaid võimalusi. Õpetamise ja õppimise paradigma muutus, mis asetab esikohale õpilaste endi aktiivse tegutsemise ning erinevaid õppeaineid nähakse omavahelises seoses, on on kogu Euroopas oluline trend. Käesoleva projekti eesmärgiks on 1)anda õpetajakoolituse õppekavades õuesõppe metoodikale kindlam koht; 2)arendada intensiivselt õuesõppe metoodikat erinevate ainete õpetamisel õpetajate täiendkursuste raames.
Most of the actual outdoor practise in elementary school system tends to focus on environment, personal, social and health aspects in pupils' general education. In combination with the change of paradigm from teaching to learning, from individual tasks to project oriented practise and from excluding to including pedagogical methods, make it obvious that the field of outdoor learning is an important trend in todays' Europe. The aims of the project are: 1)to expand the outdoor learning focus towards a consequent curricular or subject or subject-oriented perspective and 2)to transfer part of the traditional teacher training practise from more or less casual in service training to systematic basic education.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0