"Muu" projekt SLOLO09032/2
SLOLO09032/2 "Noor teadlane 2011 (25.03.2011−30.06.2011)", Margus Pedaste, Tartu Ülikool, Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond, Loodus- ja tehnoloogiateaduskonna dekanaat.
SLOLO09032/2
Noor teadlane 2011
Young Researcer 2011
Noor teadlane 2011
25.03.2011
30.06.2011
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS281 Arvuti õpiprogrammide kasutamise metoodika ja pedagoogika 5.3. Haridusteadused90,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.8. Elektrotehnika ja elektroonikaT170 Elektroonika 2.2. Elektroenergeetika, elektroonika (elektroenergeetika, elektroonika, sidetehnika, arvutitehnika ja teised seotud teadused)10,0
AsutusRiikTüüp
Tiigrihüppe Sihtasutus
PerioodSumma
25.03.2011−30.06.20117 987,91 EUR
7 987,91 EUR

Projekti eesmärgiks on edasi arendada veebipõhist uurimusliku õppe õpikeskkonda "Noor teadlane", keskkonnas läbi viia üle-eestiline võistlus ning koguda seonduvad andmed teadustööks uurimusliku õppe toetusmehhanismide tõhususe selgitamiseks. Projekt jaguneb kolmeks etapiks: i) õpikeskkonna ja ülesannete modifitseerimine ning võistluse ettevalmistamine lähtudes õpilaste ja õpetajate tagasisidest, eelmistel aastatel toimunud võistlustest ja kaasnenud uuringutest ning teaduskirjandusest, ii) õpilasvõistluse „Noor teadlane 2011“ läbiviimine, iii) võistluse kokkuvõtete tegemine, lõpuürituse korraldamine ja läbiviimine ning õpikeskkonna täiendav arendamine tavatundides kasutatavaks.
The current project aims to develop web-based inquiry learning environment „Young Researcher“, to organize an all-over Estonian competition and to collect scientific data for studying the effectiveness of support mechanisms for inquiry learning. The project can be divides into three stages: i) modification of the learning environment and preparation of the competition on the basis of feedback from students and teachers, previous competitions and related research and scientific literature, ii) competition “Young Researcher 2011”, iii) conclusions of the competition, organizing the ceremony for the winners, and additional development of the learning environment for making it applicable in schools.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring30,0
Katse- ja arendustöö70,0