See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Ministeeriumid" projekt TRU19056
TRU19056 "IEA rahvusvaheline kodanikuhariduse uuring ICCS 2022 (1.04.2019−31.12.2021)", Meril Ümarik, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut.
TRU19056
IEA rahvusvaheline kodanikuhariduse uuring ICCS 2022
International Civic and Citizenship Study ICCS 2022
IEA rahvusvaheline kodanikuhariduse uuring ICCS 2022
1.04.2019
31.12.2021
Teadus- ja arendusprojekt
Ministeeriumid
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS285 Sotsiaalpedagoogika5.3. Haridusteadused40,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.11. SotsiaalteadusedS210 Sotsioloogia 5.4 Sotsioloogia50,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.13. RiigiteadusedS170 Poliitikateadused, administreerimine 5.6 Politoloogia10,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituutkoordinaator01.04.2019−31.12.2021
AsutusRiikTüüp
Haridus- ja TeadusministeeriumEesti Vabariikministeerium
PerioodSumma
01.04.2019−31.12.202192 130,00 EUR
92 130,00 EUR

IEA Rahvusvahelise kodanikuhariduse uuringu ICCS2022 eesmärk on selgitada, kuidas ja mil määral on noored valmis võtma kodanikurolli ning milline osa on selles õpetajatel ja koolil.
The purpose of the International Civic and Citizenship Education Study (ICCS) is to investigate the ways in which young people are prepared to undertake their roles as citizens in a wide range of countries.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0
AsutusRollRiikTüüpKommentaar
IEA AmsterdampartnerMadalmaade Kuningriik
IEA HamburgpartnerSaksamaa Liitvabariik
LUMSA UniversitypartnerItaalia Vabariik
Roma Tre UniversitypartnerItaalia Vabariik
The Australian Council for Educational ResearchpartnerAustraalia