See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Ministeeriumid" projekt TKA19127A
TKA19127A "Õpi-, enesemääratlus- ja suhtluspädevuse elektroonse hindamislahenduse väljatöötamine põhikooli III kooliastmele (1.08.2019−28.02.2021)", Eve Kikas, Tallinna Ülikool, Loodus- ja terviseteaduste instituut.
TKA19127A
Õpi-, enesemääratlus- ja suhtluspädevuse elektroonse hindamislahenduse väljatöötamine põhikooli III kooliastmele
Õpi-, enesemääratlus- ja suhtluspädevuse elektroonse hindamislahenduse väljatöötamine põhikooli III kooliastmele
1.08.2019
28.02.2021
Teadus- ja arendusprojekt
Ministeeriumid
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.8. PsühholoogiaS262 Arengupsühholoogia5.1. Psühholoogia ja tunnetusteadused60,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS280 Täiskasvanuharidus, elukestev õpe5.3. Haridusteadused40,0
PerioodSumma
01.08.2019−28.02.2021100 000,00 EUR
100 000,00 EUR

2. Hanke eesmärk ja hanke objekt Hanke eesmärk on leida teenuse pakkuja, kes töötab välja elektroonse internetipõhiselt kasutatava hindamislahenduse III kooliastmes õpi-, enesemääratlus- ja suhtluspädevuse hindamiseks eesti ja vene õppekeelega koolides luues töö tulemusena: 2.1. õpi-, enesemääratlus- ja suhtluspädevuse ning nende pädevuste hindamise kontseptsioonid III kooliastme õpilaste jaoks; 2.2. hõlmatud pädevuste elektroonsed hindamisvahendid koos automatiseeritud tagasisidearuannetega õpetajatele ja õpilastele; 2.3. juhendmaterjalid õpetajatele hindamise korraldamiseks, andmete kogumiseks ja tulemuste interpreteerimiseks ja kasutamiseks ning viies läbi 2.4. koolitused hindamisega seotud oskusteabe edastamiseks SA Innove testimisspetsialistidele ning Rajaleidja keskuste töötajatele, ning vähemalt neli koolitust õpetajatele erinevates piirkondades (Tallinn, Tartu, Pärnu, Rakvere) 2.5. teavitamist üldpädevuste hindamise olemusest, lisandväärtusest õppimisele ja õpetamisele, ja hanke käigus tehtava töö tulemustest. Hanke valdkonnaks on lapseea ja murdeea arengu-, õppimis-, isiksuse -, ja suhtlemispsühholoogia-alased ja nendega seotud haridusalased uuringud ja/või arendustööd.
KirjeldusProtsent
Katse- ja arendustöö100,0