"Muu" projekt AU/9709
AU/9709 (AU/9709) "Elukestev õpe kui elutee kujundaja ja Eesti ühiskonna sotsiaalse sidususe tagaja: STRATA-2009 (15.10.2009−31.12.2009)", Rein Vöörmann, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Rahvusvaheliste ja Sotsiaaluuringute Instituut.
AU/9709
AU/9709
Elukestev õpe kui elutee kujundaja ja Eesti ühiskonna sotsiaalse sidususe tagaja: STRATA-2009
Impact of Lifelong Learning on Life Course and social Cohesion in Estonain Society: STRATA-2009
Elukestev õpe kui elutee kujundaja ja Eesti ühiskonna sotsiaalse sidususe tagaja: STRATA-2009
15.10.2009
31.12.2009
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.11. SotsiaalteadusedS210 Sotsioloogia 5.4. Teised sotsiaalteadused (sotsiaal- ja kultuurantropoloogia, etnoloogia, demograafia, inim-, majandus- ja sotsiaalgeograafia, munitsipaal- ja regionaalplaneering, haldusjuhtimine, õigusteadus, lingvistika, politoloogia, sotsioloogia jne.85,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS280 Täiskasvanuharidus, elukestev õpe5.3. Haridusteadused15,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolkoordinaator15.10.2009−31.12.2009
Tallinna Ülikool, Rahvusvaheliste ja Sotsiaaluuringute Instituutkoordinaator15.10.2009−31.12.2009
AsutusRiikTüüp
Tallinna Ülikool
PerioodSumma
15.10.2009−31.12.200943 546,00 EEK (2 783,10 EUR)
2 783,10 EUR
TLÜ Uuringufond

Projekti uurimisproblemaatika seostub elukestva õppe rolliga elutee kujunemisel ja Eesti ühiskonna sotsiaalse sidususe tagamisel. Käsitlemist leiavad nii elukestvaks õppeks loodud võimalused kui ka inimeste valmisolek õppida ning seda laiemas kogu ühiskonna institutsionaalse ülesehituse ja individuaalse elutee kontekstis. Keskendudes elukestva õppe rollile viiakse teema laiemale teoreetilisele alusele, vaadeldes institutsioonide mõju ja kasutades võrdlevat analüüsi teiste Euroopa Liidu riikidega. See eeldab teistes võrgustikes osalemist, milleks antud juhul on TransEurope, millega sidepidamise kulude katmine on antud projekti eesmärk.
The application was prepared as the Ministry of Education and Sciences changed the budget of the original project and there was a real danger to fire one team member. The main goals of this original project are to study (a) the effect of country-specific institutions on access of adults to lifelong learning; (b) learning potentials and learning processes in different social groups and milieus at the different stages of life course; (c) interdependencies between opportunities generated by institutional framework and motivation of potential learners. The project suggests a new evolutionary approach based on country-specific institutional systems. The study is carried out on three levels: macro, meso and micro in order to look at the interaction and relationship between macro-structural factors, national policies, institutional factors and adults as potential learners. It is planned to collect data from three different types of actors: (a) individuals; (b) representatives of education institutions, NGOs and local authorities; (c) representatives of employers. All these activities expect participation in different networks. One of these networks is TransEurope (dealing with education, including LLL), where the contact person from Estonia is Kadri Täht, a member of the team dealing with the project under consideration. Her activities are demonstrated by the fact that the annual meeting of TransEurope 2009 took place in Tallinn. Thus, the application was prepared to pay salary for Kadri Täht during the period 16.10.2009 -31.12.2009.
KirjeldusProtsent
Alusuuring100,0