"Muu" projekt RU/6209
RU/6209 (Grant Agreement No.: SIS-CT-2009-234870) "S-Team (1.05.2009−30.04.2012)", Kai Pata, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut.
Grant Agreement No.: SIS-CT-2009-234870
RU/6209
S-Team
Science teacher education advanced methods
Science teacher education advanced methods
1.05.2009
30.04.2012
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS281 Arvuti õpiprogrammide kasutamise metoodika ja pedagoogika 5.3. Haridusteadused30,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus5.3. Haridusteadused30,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedP175 Informaatika, süsteemiteooria1.1. Matemaatika ja arvutiteadus (matemaatika ja teised sellega seotud teadused: arvutiteadus ja sellega seotud teadused (ainult tarkvaraarendus, riistvara arendus kuulub tehnikavaldkonda)40,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolpartner01.05.2009−30.04.2012
Tallinna Ülikool, Informaatika Instituutpartner01.05.2009−30.04.2012
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon
PerioodSumma
01.05.2009−30.04.2012680 439,00 EEK (43 487,98 EUR)
43 487,98 EUR
7. raamprogramm

EL 7.raamprogrammi projekt, mille eesmärk on: 1) tõsta Euroopa õpilaste motivatsiooni ja suhtumist loodusteaduste õpppimisse. 2) tõsta õpetajate soovi kasutada uurimusliku õppe ning teisi efektiivseid loodusteaduste õpetamise meetodeid, 3) toetada õpetajaid vastavasisuliste koolitustega ja võimaldades neile juurdepääsu innovatiivsetele meetoditele ja uuringutest saadud teadmistele. TLÜ on vastutav kohalike seminaride korraldamise ning tehnoloogiliste lahenduste väljatöötamise eest.
S-TEAM aims to disseminate inquiry-based science teaching methods (IBST) to the widest possible range of teachers and teacher educators across Europe and associated countries. The three main objectives of the S-TEAM Project are: i) To improve motivation, learning and pupil attitudes in European science education, resulting in increased scientific literacy and recruitment to science-based careers, by ii) Enabling large numbers of teachers to adopt inquiry-based and other proven methods for more effective science teaching by iii) Supporting teachers by providing training in, and access to, innovative methods and research-based knowledge.
TegevusProtsent
Rakendusuuring50,0
Katse- ja arendustöö50,0