See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Ülikoolide arengufondid" projekt TF2716
TF2716 (TLÜ uuringufondi nõukogu otsus 15.04.2016 ) "Vene õppekeelega koolide õpetajate arusaamad ja oskused ning nende mõju LAK-õppe meetodite rakendamisele õpetamispraktikas (1.04.2016−31.12.2020)", Kateryn Rannu, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut.
TLÜ uuringufondi nõukogu otsus 15.04.2016
TF2716
Vene õppekeelega koolide õpetajate arusaamad ja oskused ning nende mõju LAK-õppe meetodite rakendamisele õpetamispraktikas
Vene õppekeelega koolide õpetajate arusaamad ja oskused ning nende mõju LAK-õppe meetodite rakendamisele õpetamispraktikas
1.04.2016
31.12.2020
Teadus- ja arendusprojekt
Ülikoolide arengufondid
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus5.3. Haridusteadused80,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused20,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituutkoordinaator01.04.2016−31.12.2020
AsutusRiikTüüp
Tallinna ÜlikoolEesti Vabariikülikool
PerioodSumma
01.04.2016−31.12.20201 360,00 EUR
1 360,00 EUR

Projekti eesmärk on toetus doktoritöö kirjutamiseks selgitamaks välja kombineeritud uurimismeetodeid kasutades, millised on arusaamad eestikeelse hariduse eesmärkidest, mis mõjutavad õpetajate hoiakuid lõimitud aine- ja keeleõppe suhtes vene õppekeelega koolides. Soovitakse uurida, mil määral mõjutab õpetajate arusaamu koolikliima. Haridusuuenduse keskmes on toetada õpetajate mitmekülgset õppimist ning uuringu üheks oluliseks eesmärgiks on toetada õpitegevuste ühist mõtestamist venekeelse õppekeelega kooli õpetajate seas ning teadvustada hoiakute mõju õpetajate tööle LAK- õpetajatena või nende töö toetajatena.
KirjeldusProtsent
Alusuuring100,0