"Muu" projekt MLOLO10197R
MLOLO10197R "PROFILES - Professional reflection oriented focus on inquiry-based learning and education through science (1.12.2010−31.05.2015)", Miia Rannikmäe, Tartu Ülikool, Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond.
MLOLO10197R
PROFILES - Professional reflection oriented focus on inquiry-based learning and education through science
PROFILES - Professional reflection oriented focus on inquiry-based learning and education through science
1.12.2010
31.05.2015
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRollPeriood
Tartu Ülikoolpartner01.12.2010−31.05.2015
Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskondpartner01.12.2010−31.05.2015
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon
PerioodSumma
01.12.2010−31.05.2015248 240,00 EUR
248 240,00 EUR
248240,00
7. raamprogramm

PROFILES projekti eesmärk on kujundada loodusainete õpetajate hulgas uurimusliku õppe läbiviimise kompetentsusi( IBSE) tõstes loodusainete õpetamise efektiivsust. Täiendkoolituse käigus on rõhuasetus loodusainete õpetamise paradigma muutmisel koostöös ühiskonna arengus oluliste huvigruppidega. Projekti innovatiivsus tuleneb olemasolevate uurimuslikule õppele suunatud õppematerjalide modifitseerimises ja kasutamises õppetöös tuginedes huvigruppide poolt esitatud ja konsolideeritud kompetentsuste kujundamise vajadustele. Pikaajalise täiendkoolituse käigus omandavad õpetajad õpilaskeskse ja motiveeriva õpetamise kompetentuse, mille käigus õpilased omandavad probleemide lahendamise, otsuste tegmise ja põhjendamise oskuseid. Projekti edu mõõdetakse a) loodusainete õpetamise efektiivsuse ja õpetajate tõekspidamiste muutuse kaudu, b) õpilaste hoiakute kaudu kontekstipõhisele õppele. Projektis on oluline koht ideede ja tulemuste dissemineerimisel. Õpetaja -koolitusel ning täiendkoolitusel kujundatakse nelja omavahel seotud tahku: õpetaja kui õppija, õpetaja kui õpetaja, õpetaja kui praktik ja õpetaja kui juht-liider.
The PROFILES project promotes IBSE ( inquiry based science education) through raising the self-efficacy of science teachers and in so doing aiding a better understanding of the changing purpose of teaching science in schools and the value of stakeholder networking. The project innovation is in utilizing existing science teaching materials to support teachers through longitudional training programme reflecting stakeholder views and needs, while simultaneously promoting a reflective IBSE school-based, training related, intervention to promote learning through creative, scientific problem solving and socio-scientific decision making procedures. The measures of success are: a)determining the self efficacy of science teachers in teaching innovative science education approaches allowing student acquisition of life skill competencies b) in attitudes of students toward context lead, student centered learning. Dissemination approaches, reactions and reflections from a further key project target. PROFILES developes teachers on four fronts: teacher as a learner, as tecaher, as reflective practicioner and as leader.
TegevusProtsent
Alusuuring25,0
Rakendusuuring50,0
Katse- ja arendustöö25,0

Vastutav täitja (1)

IsikKraadTöökoht ja ametCVOsalemise periood
Miia RannikmäedoktorikraadEST / ENG01.12.2010−31.05.2015

Täitjad (5)

IsikKraadTöökoht ja ametCVOsalemise periood
Jack HolbrookdoktorikraadEST / ENG01.12.2010−31.05.2015
Klaara KaskdoktorikraadEST / ENG01.12.2010−31.05.2015
Anne LaiusdoktorikraadEST / ENG01.12.2010−31.05.2015
Regina SoobarddoktorikraadEST / ENG01.12.2010−31.05.2015
Moonika Teppomagistrikraad (teaduskraad)EST / ENG01.12.2010−31.05.2015