See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt VERT627
VERT627 "CADRE - "Katastroofiresistentsus rahvusvahelisel kõrgharidusmaastikul" (1.10.2013−30.09.2016)", Irene Lill, Tallinna Tehnikaülikool, Tallinna Tehnikaülikool, Ehitusteaduskond, Ehitustootluse instituut, Ehitustehnoloogia õppetool.
VERT627
CADRE - "Katastroofiresistentsus rahvusvahelisel kõrgharidusmaastikul"
CADRE- „Collaborative action towards disaster resilience education“
CADRE- „Collaborative action towards disaster resilience education“
1.10.2013
30.09.2016
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
välisleping, LLP: Erasmus Jean Monnet
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
4. Loodusteadused ja tehnika4.15. Ehitus- ja kommunaaltehnikaT230 Hooneehitus2.1. Ehitusteadused (ehitusprojekteerimine, ehitustehnika, tööstus- ja tsiviilehitus ning teised seotud teadused)95,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS280 Täiskasvanuharidus, elukestev õpe5.3. Haridusteadused5,0
AsutusRiikTüüp
Euroopa komisjon
PerioodSumma
01.10.2013−30.09.201628 824,00 EUR
28 824,00 EUR

CADRE (Collaborative Action towards Disaster Resilience Education) projekti eesmärgiks on parandada kõrghariduse kvaliteeti ja asjakohasust katastroofi resistentsuse valdkonnas, kaasates ehitusettevõteid ning rahvusvahelisi, rahvuslikke ja kohalike organisatsioone, ametiliitusid ja sotsiaalpartnereid. Eesmärk on luua tootmist, ettevõtlust, ühiskonda ja ülikoole ühendav võrgustik, mis tegeleks ühiskonna probleemidega katastroofiresistentsuse valdkonnas ning arendada välja innovaatiline rahvusvaheline doktoriõppekava, mis integreerib professionaalse ja akadeemilise katastroofiresistentsusele suunatud teadmise ehitusvaldkonnas.
The project, called CADRE (Collaborative Action towards Disaster Resilience Education), will improve the quality and relevance of higher education through active cooperation between Higher Education Institutes and partners from outside academia, including construction professional bodies, local/national/international bodies and social partners. The team aim to establish a framework for Industry, Community and University integration to address societal concerns, and develop an innovative professional doctoral programme that integrates professional and academic knowledge to address disaster risk by integrating professional and academic knowledge in the construction industry to develop societal resilience to disasters.
KirjeldusProtsent
Alusuuring10,0
Rakendusuuring45,0
Katse- ja arendustöö45,0