See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Kesk-Läänemere piiriülese koostöö programm" projekt MSVMJ20370I
MSVMJ20370I (CB854) "Innovaatilisem sotsiaalse ettevõtluse haridus (1.02.2020−31.12.2022)", Mervi Raudsaar, Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, majandusteaduskond.
CB854
MSVMJ20370I
Innovaatilisem sotsiaalse ettevõtluse haridus
Innovating Social Entrepreneurship Education
iSEE
1.02.2020
31.12.2022
Teadus- ja arendusprojekt
Kesk-Läänemere piiriülese koostöö programm
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.12. MajandusteadusS190 Ettevõtete juhtimine5.2 Majandusteadus ja ärindus100,0
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon
PerioodSumma
01.02.2020−31.12.202282 831,99 EUR
82 831,99 EUR

ELis on sotsiaalses ettevõtluses osalemine madal, moodustades vähem kui 1% ettevõtlusest. Kuid ühiskonna vajadus sellise ettevõtluse suhtes on märksa kõrgem. Projekti eesmärk on uuendada sotsiaalse ettevõtluse erialast kõrgharidust kraadiõppekavades neljas CB piirkonna riigis. Sotsiaalsete ettevõtete roll on ELi riikides erinev. Soomes ja Rootsis keskenduvad sotsiaalse ettevõtluse poliitikadokumendid tööturule integreerimisele sotsiaalsetes ettevõtetes; Eestis ja Lätis see nii pole. Seega, Lahti Ülikool (FI), Tartu ülikool (EE), Riia tehnikaülikool (LV) ja KTH kuninglik tehnoloogiainstituut (SWE) jagavad kõrgkoolide vahel kogemusi ja teadmisi, et luua koos uue pedagoogilise sisuga sotsiaalse ettevõtluse õpet. Arendame kõrgharidusasutustes ettevõtlusõpet ning loome ettevõtetele mõeldud täiendusõpet. Eesmärk on pikas perspektiivis tugevdada sotsiaalse ettevõtluse rolli CB piirkonnas. Uuringute kaudu saame põhjalikuma arusaamise SE nüüdisaegsest tehnoloogiast: aga samuti ka millised on väljakutsed ja SE vajadused CB piirkonnas. Selle teadmiste põhjal uuendame SE õppematerjale: uusi teooriaid ja praktilisi juhtumianalüüse kõrgkoolide õppekavade ühiskonnaga kooskõlla viimiseks, samuti täienduskoolitusi ettevõtjatele. Partnerkõrgkoolide õppekavad erinevad SE õpetamise sisu poolest; Kõrgkoolid jagavad ja loovad uut sotsiaalse ettevõtluse alast teadmist ja arendavad sotsiaalse ettevõtluse õppe sisu ja metoodikat.
In the EU, the involvement in social entrepreneurship (SE) is at a low level with less than 1% of the business population undertaking such activities. In view of the current societal developments, with public agencies providing fewer social services of general interest, non-profit organisations are diversifying income sources and mainstream enterprises are showing more interest in social innovation. HEIs need to take heed of this in order to align their entrepreneurship education with work life, develop social entrepreneurship education and enhance it collaboratively with companies. The objective of the project is to innovate aligned professional higher education in social entrepreneurship in Degree Programmes in four CB area countries. The role of social enterprises varies across EU countries. In Finland and Sweden, policy documents on social entrepreneurship focus on work integration in social enterprises; in Estonia and Latvia, this is not the case. Hence, Lahti University of Applied Sciences (FI), University of Tarto (EE), Riga Technical University (LV) and KTH Royal Institute of Technology (SWE) will share experiences and knowhow among HEIs in order to co-create new pedagogical content with companies. We will develop entrepreneurship education in HEIs, as well as create SE training for companies' continuing education. The aim is to strengthen the role of social entrepreneurship within the CB area in the long run. In-depth understanding of the state-of-the art of SE via company surveys: knowhow of challenges and needs of SE in CB area. On the basis of this knowhow, we will innovate SE learning materials: new theory and practical case studies for improving the alignment of HEI curricula with society, as well as an aligned training package for companies. Partner HEIs' curricula differ in level of SE expertise; HEIs will share and co-create new SE content and insight.
KirjeldusProtsent
Alusuuring0,0
Katse- ja arendustöö100,0
Rakendusuuring0,0
AsutusRollRiikTüüpKommentaar
LAB University of Applied ScienceskoordinaatorSoome Vabariik
Riga Technical UniversitypartnerLäti Vabariik
The Royal Institute of TechnologypartnerRootsi Kuningriik