See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt ÕA/1612
ÕA/1612 "Õppimiseks kasutatavate mängude võrgustiku arendamine (1.12.2011−28.02.2015)", Martin Sillaots, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut.
519332-LLP-1-2011-1-PT-KA3-KA3NW
ÕA/1612
Õppimiseks kasutatavate mängude võrgustiku arendamine
Serious Games Network - SEGAN
Serious Games Network - SEGAN
1.12.2011
28.02.2015
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedP175 Informaatika, süsteemiteooria1.1. Matemaatika ja arvutiteadus (matemaatika ja teised sellega seotud teadused: arvutiteadus ja sellega seotud teadused (ainult tarkvaraarendus, riistvara arendus kuulub tehnikavaldkonda)100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolpartner01.12.2011−28.02.2015
Tallinna Ülikool, Informaatika Instituutpartner01.12.2011−28.02.2015
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon
PerioodSumma
01.12.2011−28.02.201523 783,00 EUR
23 783,00 EUR
LifeLong Learning Programme Education, Audiovisual and Culture Executive Agency

Eesmärgiks on laiendada õppimiseks kasutatavate mängude võrgustikku ning süstematiseerida Euroopalikku lähenemist õppimiseks kasutatavate mängude valdkonnas
SEGAN is a Network of Serious Games. Serious games are games that are designed for a serious purpose and not only for entertainment. The goal of the SEGAN is: Systematize the European approaches to Serious Games and Creation of European Association of Game Based Learning. Goals are achieved through: combining theory, research and practice, Coordinating communication between projects, Promoting community of practice, Evaluating existing project and results, Exchanging ideas and expertise. SEGAN is organising Face to face meetings, Conferences and Summer schools (e.g., http://summerschool.tlu.ee/design-of-serious-games/).
TegevusProtsent
Katse- ja arendustöö100,0