See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt SSVHI16401
SSVHI16401 "Süstemaatiline kirjanduse ülevaade õpikäsituse nüüdisaegsuse hindamiseks sobivate mõõtvahendite leidmiseks (25.10.2016−31.12.2016)", Anni Tamm, Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut.
SSVHI16401
Süstemaatiline kirjanduse ülevaade õpikäsituse nüüdisaegsuse hindamiseks sobivate mõõtvahendite leidmiseks
A systematic literature review of measures for assessing contemporary learning
25.10.2016
31.12.2016
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
PerioodSumma
25.10.2016−31.12.201610 000,00 EUR
10 000,00 EUR
riigisisene TA toetus

Eesmärgiks on koostada süstemaatiline kirjanduse ülevaade kahe nüüdisaegse õpikäsituse mudeli komponendi mõõtvahenditest: 1. Õppijate enesejuhtimisoskused ja õppeülesannete enesejuhtimise toetamine. 2. Õppimisel õpilastes ja õpetamisel õpetajates tekkivad emotsioonid. Projekti tulemused annavad sisendi vastavate komponentide mõõtmiseks Eesti kontekstis ning tulemuste alusel täiustame ka esialgset nüüdisaegse õpikäsituse mudelit.
The aim is to conduct a systematic literature review of measures that have been developed for assessing two components of contemporary learning: 1. Learners' self-directed learning skills and the extent to which learning tasks support self-direction. 2. Learners' emotions in relation to their learning and teachers' emotions in relation to their teaching. The results of the project provide input for measuring the relevant components in Estonia. Moreover, on the basis of the results, the initial model of contemporary learning will be improved.
TegevusProtsent
Rakendusuuring100,0