See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt Lep11020
Lep11020 "Linnatänavatele sobivate asfaltbetoonkatete valiku alused. I etapp. Katselõikude valik ja esmane hinnang. Liikluskoormuse täpsustamine ja matemaatiliste mudelite koostamine. (10.03.2011−15.12.2011)", Andrus Aavik, Tallinna Tehnikaülikool, Tallinna Tehnikaülikool, Ehitusteaduskond, Teedeinstituut, Teetehnika õppetool.
Lep11020
Linnatänavatele sobivate asfaltbetoonkatete valiku alused. I etapp. Katselõikude valik ja esmane hinnang. Liikluskoormuse täpsustamine ja matemaatiliste mudelite koostamine.
Fundamentals of selection of asphalt concrete pavement types suitable for city streets. Stage I. Selection of test sections and first assessment. Adjustment of traffic loads and compiling mathematical models of pavement deterioration.
Linnatänavatele sobivate asfaltbetoonkatete valiku alused. I etapp. Katselõikude valik ja esmane hinnang. Liikluskoormuse täpsustamine ja matemaatiliste mudelite koostamine.
10.03.2011
15.12.2011
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
siseriiklik leping
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
4. Loodusteadused ja tehnika4.15. Ehitus- ja kommunaaltehnikaT220 Tsiviilehitus, Hüdrotehnoloogia, avameretehnoloogia, pinnasemehhaanika 2.1. Ehitusteadused (ehitusprojekteerimine, ehitustehnika, tööstus- ja tsiviilehitus ning teised seotud teadused)100,0
AsutusRiikTüüp
Tallinna Linnavalitsus/ Tallinn City Government
PerioodSumma
10.03.2011−15.12.201114 141,76 EUR
14 141,76 EUR

Käesolev teadustöö on I etapp 4-aastasest uuringust, mis käsitleb linnatänavatele sobivate asfaltbetoonkatete valiku aluseid. Teadustöö esimese etapi eesmärgiks on valida katse-tänavalõigud, mille kohta leidub piisavalt infot kasutatud materjalide ja ehitusaegsete tingimuste kohta, edasiseks põhjalikumaks jälgimiseks ning uurimiseks. Peale esialgset dokumentatsiooni ning faktilise seisukorra analüüsi saab anda esmase hinnangu defektide tekkepõhjustest. Lisaks on teadustöö eesmärgiks kättesaadava kirjanduse alusel selgitada välja linnatänavatele sobivad/mittesobivad asfaltkatted ja –segud, nende lähtematerjalid, kasutusvaldkonnad. Samuti koostada teekatete seisukorra mõõtmiste põhjal esialgsed mudelid erinevate katete tööea hindamiseks.
Current research is the 1st stage from the 4-year study, concerning the fundamentals of selection of asphalt concrete pavement types suitable for city streets. Aim of the 1st stage of the research is to select street test sections, for what exists enough information about used materials and construction conditions for further thorough observation and research. After documentation analysis and determination of current condition of the pavements the first evaluation of defects formation reasons can be given. In addition, aim of the research is to determine suitable/not suitable asphalt concrete pavements and mix types and their initial materials for city streets based on the available literature review. Also, based on the pavement condition assessment, to compile mathematical models for prediction of the service life of different pavement and mix types.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0