See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt TA33909
TA33909 (No: 2032/2008) "Digitaalsed õpikeskkonnad (1.09.2008−31.08.2011)", Tuuli Oder, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Keelekeskus.
No: 2032/2008
TA33909
Digitaalsed õpikeskkonnad
Digital Learning Environments
Digital Learning Environments
1.09.2008
31.08.2011
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.6. Filoloogia ja lingvistikaH350 Keeleteadus6.2. Keeleteadus ja kirjandus65,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS281 Arvuti õpiprogrammide kasutamise metoodika ja pedagoogika 5.3. Haridusteadused15,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedP175 Informaatika, süsteemiteooria1.1. Matemaatika ja arvutiteadus (matemaatika ja teised sellega seotud teadused: arvutiteadus ja sellega seotud teadused (ainult tarkvaraarendus, riistvara arendus kuulub tehnikavaldkonda)20,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolpartner01.09.2008−31.08.2011
Tallinna Ülikool, Keelekeskuspartner01.09.2008−31.08.2011
AsutusRiikTüüp
Põhjmaade Ministrite Nõukogu
PerioodSumma
01.09.2008−31.08.2011103 665,00 EEK (6 625,40 EUR)
6 625,40 EUR
Nordplus Horizontal 2008

Projektis osalevad Islandi, Soome, Rootsi ja Eesti (TLÜ keelekeskus).Projekti eesmärgiks on koostada erinevaid e-õppe materjale kõrg-ja kutsehariduse erinevatele valdkondadele. TLÜ keelekeskus tegeleb võõrkeelte õppematerjalide koostamisega. Kekendume kolmele võõrkeelele: inglise, saksa ja prantsuse keele.
This project is a Northern European network of providers of e-learning, which supports the quality development of e-learning methods and content within the vocational esctors in education. The approacj of the project is intercultural, which means that all activites are carried out in intercultural teams to enchance the dissemination of the products across the Northern countries and beyond. The project partners from different educational levels with similar vocational interests bring synergy to the project and its approach for better quality in e-learning
KirjeldusProtsent
Katse- ja arendustöö100,0