See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt ARP8102C
ARP8102C "„Inimressursi arendamise rakenduskava“ prioriteetse suuna „Teadus- ja arendustegevuse inimressursi arendamine” meetme „Teaduspoliitika ja kõrghariduse kvaliteedi arendamine“ kolmanda taseme õppe kvaliteedi arendamise programm „PRIMUS“ alaprojekt "" (1.11.2013−30.04.2014)", Tiia Rüütmann, Tallinna Tehnikaülikool, Tallinna Tehnikaülikool, Sotsiaalteaduskond, Tööstuspsühholoogia instituut, Eesti inseneripedagoogika keskus.
ARP8102C
„Inimressursi arendamise rakenduskava“ prioriteetse suuna „Teadus- ja arendustegevuse inimressursi arendamine” meetme „Teaduspoliitika ja kõrghariduse kvaliteedi arendamine“ kolmanda taseme õppe kvaliteedi arendamise programm „PRIMUS“ alaprojekt ""
Human Resource implementation plan priority "Development of human resources for Research & Development" measure "Science policy and higher education quality development" based on third level education quality development program PRIMUS (1.2.0101.08-0
„Inimressursi arendamise rakenduskava“ prioriteetse suuna „Teadus- ja arendustegevuse inimressursi arendamine” meetme „Teaduspoliitika ja kõrghariduse kvaliteedi arendamine“ kolmanda taseme õppe kvaliteedi arendamise programm „PRIMUS“ alaprojekt ""
1.11.2013
30.04.2014
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused50,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS280 Täiskasvanuharidus, elukestev õpe5.3. Haridusteadused50,0
AsutusRiikTüüp
SA Archimedes
PerioodSumma
01.11.2013−30.04.20147 522,80 EUR
7 522,80 EUR
0,00 EUR
SA Archimedes toetus, PRIMUS programm

Alaprojekti "Kursuse Mentorlus hariduses kaasajastamiseks narratiivse meetodi kasutamine" eesmärk on analüüsida mentori tööks vajalikke lisateadmisi - ja oskusi ning leida võimalusi nende teadmiste ja oskuste järjepidevaks arendamiseks, kasutades selleks kombineeritud õppemeetodeid. Teoreetiliste teadmiste sidumisel praktilise eluga aitavad kaasa näitlikustatud lugude ehk narratiivide kasutamine õppetöös. Alaprojekti raames 12. erineva loo põhjal filmitud videomaterjal aitab kogenud õppejõududel anda oma noorematele kolleegidele või ka üliõpilastele kiire ülevaate sellest, millist abi on võimalik läbi mentorsuhte saada. Materjal on suunatud ülikoolide ja kõrgkoolide mentoritele, õppejõududele, koolitajatele, haridustehnoloogidele ja kõigile neile akadeemilistele töötajatele, kel on tekkinud vajadus juhendada oma vähemkogenud kolleege.
The aim of the subproject Implementation of the Narrative Method for Modernisation of the Course “Mentoring in Education” is to analyse additional knowledge and skills necessary for the work of a mentor, and to find opportunities for their continuous development, using a combination of different learning methods. Using exemplified stories or narratives facilitate the integration of theoretical knowledge with real life. Within the framework of the subproject 12 different videos have been filmed based on wide range of educative stories in order to support experienced faculty members to give the overview of the possibilities of scaffolding in mentoring. The material is meant for mentors, instructors, educational technologists and faculty members of universities, high schools and colleges for mentoring and coaching of their colleagues.
TegevusProtsent
Rakendusuuring100,0