See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt OL-12/63
OL-12/63 "Üks Läänemere piirkond (ONE BSR) - Läänemere metropolide koostöö piirkonna turundamise ja identiteedi kujundamise eesmärgil (7.11.2012−31.12.2014)", Laura Kirss, SA Poliitikauuringute Keskus Praxis.
OL-12/63
Üks Läänemere piirkond (ONE BSR) - Läänemere metropolide koostöö piirkonna turundamise ja identiteedi kujundamise eesmärgil
ONE BSR - Baltic Metropolises Accelerating Branding and Identity Bulding
ONE BSR - Baltic Metropolises Accelerating Branding and Identity Bulding
7.11.2012
31.12.2014
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
Interreg
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.11. SotsiaalteadusedS212 Tööjõu- ja ettevõtlussotsioloogia5.4. Teised sotsiaalteadused (sotsiaal- ja kultuurantropoloogia, etnoloogia, demograafia, inim-, majandus- ja sotsiaalgeograafia, munitsipaal- ja regionaalplaneering, haldusjuhtimine, õigusteadus, lingvistika, politoloogia, sotsioloogia jne.50,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.12. MajandusteadusS180 Majandus, ökonomeetrika, majandusteooria, majanduslikud süsteemid, majanduspoliitika5.2 Majandusteadus ja ärindus50,0
AsutusRollPeriood
SA Poliitikauuringute Keskus Praxispartner07.11.2012−31.12.2014
AsutusRiikTüüp
Helsingin kaupunki (City of Helsinki)
PerioodSumma
07.11.2012−31.12.201487 600,00 EUR
87 600,00 EUR

Projekti eesmärk on Läänemere piirkonna ühtne turundamine ning identiteedi kujundamine. Selleks arendatakse välja erinevaid turundusteenuseid, katsetatakse neid ning tegeletakse piirkonna turimismivaldkonna arendamisega. Lisaks tegeletakse piirkonna ühtse meie-tunde arendamisega ja siinse elustiili promomisega. Piirkonna turundustegevuste all käsitletakse lähemalt ka talendipoliitika küsimusi, analüüsides piirkonna riikide talentide meelitamise ja siinhoidmise küsimusi.
ONE BSR Project functions as an umbrella project for branding the Baltic Sea Region (BSR). The project aims to produce elements for the Baltic Sea Region image and identity. To market the whole region and its different parts by developing joint promotional services and test them in practice, to make positive publicity of the BSR lifestyles and to encourage the “we-feeling” of the Baltic Sea Region. One aspect of the project is also focsed on talent retention and promotion in the region.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0