See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt LSVMJ20533
LSVMJ20533 (hange 223841 ja RITA2/082) "Eesti siseturvalisuse teavituskampaaniate tõhustamine neurouuringute abil (14.10.2020−30.11.2021)", Kristian Pentus, Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, majandusteaduskond.
hange 223841 ja RITA2/082
LSVMJ20533
Eesti siseturvalisuse teavituskampaaniate tõhustamine neurouuringute abil
Improving Estonian Internal Security Social Campaigns through Neuroscience
14.10.2020
30.11.2021
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
Riigihange/hinnapakkumine
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.12. MajandusteadusS180 Majandus, ökonomeetrika, majandusteooria, majanduslikud süsteemid, majanduspoliitika5.2 Majandusteadus ja ärindus100,0
AsutusRiikTüüp
Siseministeerium
PerioodSumma
14.10.2020−30.11.202182 500,00 EUR
82 500,00 EUR

Rakendusuuringu eesmärk on neurouuringute läbiviimise toel analüüsida Siseministeeriumi valitsemisala siseturvalisuse valdkonna teavituskampaaniaid (sh vajadusel üksikuid kampaania elemente), mis on kas juba toimunud või kavandamisel kampaaniad, ning selle pinnalt pakkuda teaduspõhiselt tõestatud selgitused ja lahendused tõhusalt toimivate ja terviklike teavituskampaaniate läbiviimiseks ja kavandamiseks edaspidi. Uuringu peamiseks eesmärgiks on töötada välja Siseministeeriumi valitsemisala asutustele soovitused (metoodika, printsiipide ja juhiste näol) edaspidiste teavituskampaaniate lähteülesannete ettevalmistamiseks ja tellimiseks, et tagada kampaaniate sõnumite võimalikult suur arusaadavus, nähtavus ja mõjusus.
The aim of this applied research is to analyze social communication campaigns for institutions under the domain of the Estonian Ministry of the Interior (including, if necessary, individual campaign elements) that have already taken place or are planned, and to provide scientifically proven explanations and solutions for effective and comprehensive campaigns. As an interpretation of this aim the tenderer sees main objective as follows. The procured study has to use neuroreseacrh methods to develop recommendations (in the form of methodologies, principles and guidelines) for the Ministry of the Interior to prepare and commission future information campaigns to ensure maximum campaign comprehensibility, visibility and effectiveness.
KirjeldusProtsent
Alusuuring0,0
Katse- ja arendustöö0,0
Rakendusuuring100,0