See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt TAU15034
TAU15034 (669074) "Piireületav haridusuuendus tehnoloogiapõhiste teadusuuringute toel (1.07.2015−30.06.2020)", Timo Tobias Ley, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut.
669074
TAU15034
Piireületav haridusuuendus tehnoloogiapõhiste teadusuuringute toel
Cross-Border Educational Innovation thru Technology-Enhanced Research
Cross-Border Educational Innovation thru Technology-Enhanced Research
1.07.2015
30.06.2020
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.8. PsühholoogiaS260 Psühholoogia5.1. Psühholoogia ja tunnetusteadused20,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused40,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedT120 Süsteemitehnoloogia, arvutitehnoloogia1.1. Matemaatika ja arvutiteadus (matemaatika ja teised sellega seotud teadused: arvutiteadus ja sellega seotud teadused (ainult tarkvaraarendus, riistvara arendus kuulub tehnikavaldkonda)40,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolkoordinaator01.07.2015−30.06.2020
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituutkoordinaator01.07.2015−30.06.2020
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon
PerioodSumma
01.07.2015−30.06.20202 396 363,00 EUR
2 396 363,00 EUR
0,00 EUR
Horizon 2020, Widening and Participation. Era Chair

Piire ületava haridusuuendusliku tehnoloogiapõhiste teadusuuringute projekti CEITER toel luuakse TLÜ-s rahvusvaheline uurimisrühm, kuhu on kaasatud teadlased nii digitehnoloogiate, kognitiivpsühholoogia kui ka hariduse valdkondadest. Projekti tegevuste põhifookuses on tõenduspõhise haridusinnovatsiooni teostamine, järgmise põlvkonna digitaalsete õpikeskkondade, -vahendite ja meetodite loomine, õpianalüütika ja haridusele suunatud teadustöö edendamine.
The Lifelong Learning Strategy for Estonia envisions digital turn in formal and informal education, order to change the learning paradigm towards more self-directed, creative and collaborative learning. One-to-one computing, digital learning resources, semantic web tools, linked data applications and interoperable cloud computing services will be used to build and evaluate tailored educational opportunities for every learner. This will maximize each student’s self-actualization aspirations and role in the tomorrow’s society and adaptation of educational institutions in Estonia along the expectations of rapidly changing job market and European education space. It is also well aligned with the EU Education & Training 2020 strategic framework, which aims at transforming education to deliver better socio-economic outcomes in the long term. Hence change in the approach to learning is needed in Estonia as well as across Europe, as teaching the skills needed in the 21st century demand creativity, entrepreneurial approaches and evidence-based policies at all levels and types of education. This in turn requires teaching methods and learning environment that considers each learner’s individual and social development and is tailored to his/her needs and capabilities. Latest developments in cognitive and developmental psychology enhanced by the innovations in the ICT sector show a strong potential for scalable applications to flexible and personalized approach to teaching. Current project together with the new ERA Chair holder specifically addresses the move towards implementing formative assessment method in schools, which in practice aims at supporting individual learning and development curve of the learner by evaluating personal progress.
TegevusProtsent
Alusuuring30,0
Rakendusuuring30,0
Katse- ja arendustöö40,0