"Muu" projekt AU/8410
AU/8410 (Nr. 30.2-10.2/1470) "Eesti õpetajate õpikäsitlused ja õpetamispraktikad ning nende seosed õpilaste arengu ja õppimisega (1.09.2010−31.08.2014)", Eve Kikas, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut.
Nr. 30.2-10.2/1470
AU/8410
Eesti õpetajate õpikäsitlused ja õpetamispraktikad ning nende seosed õpilaste arengu ja õppimisega
Teaching conceptions and practices of Estonian teachers. Their relations with students' development and learning
Eesti õpetajate õpikäsitlused ja õpetamispraktikad ning nende seosed õpilaste arengu ja õppimisega
1.09.2010
31.08.2014
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS283 Psühhopedagoogika5.3. Haridusteadused50,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.8. PsühholoogiaS260 Psühholoogia5.1. Psühholoogia ja tunnetusteadused50,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolkoordinaator01.09.2010−31.08.2014
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituutkoordinaator01.09.2010−31.08.2014
Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituutkoordinaator01.09.2010−31.08.2014
AsutusRiikTüüp
Euroopa Sotsiaalfond
PerioodSumma
01.09.2010−31.08.20142 300 376,00 EEK (147 020,82 EUR)
147 020,82 EUR
ESF programm Eduko

Projekti eesmärgiks on kirjeldada erineva vanuseastme ja õpetamise kogemusega õpetajate õpikäsitlusi, enesetõhusust, pedagoogilisi teadmisi ja õpetamispraktikaid ning analüüsida seoseid erinevate õpetajaga seotud näitajate (õpikäsitlused, praktikad jm) ning õpilaste akadeemiliste ja isiksuse näitajate (motivatsioon, enesetõhusus, ärevus jm) arengu vahel. Projekti tulemused annavad teavet õpilaste arengut mõjutavatest teguritest ning nende koosmõjust Eesti koolis ning need omavad praktilist tähtsust kooliõpetuse efektiivistamisel. Tulemusi saavad kasutada nii õpetajate koolitajad kui õpetajad. Tulemusi avaldatakse rahvusvahelistes ajakirjades ning eestikeelsete metoodiliste materjalidena.
The aim of the project is to describe teaching conceptions, self-efficacy, knowledge, and teaching practices of teachers with different level of experience and subject areas and to analyse relations between teacher-related factors (conceptions, practices etc.) and students' academic and personal (motivation, self-efficiacy, anxiety etc.) development. The reults of the project give knowledge about factors (and their interactions) that have impact on students' development in Estonian school and thus are practical importance in improving school education. The results are of interest for teacher educators and practicing teachers. Results will be published in international scientific journals, also, methodological materials will be published in Estonian.
KirjeldusProtsent
Alusuuring50,0
Rakendusuuring50,0