See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Personaalne uurimistoetus" projekt PUT1530
PUT1530 "Laste subjektiivne heaolu võrdlevas perspektiivis: metodoloogilised väljakutsed ja panus praktikasse (1.01.2017−31.12.2019)", Dagmar Kutsar, Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, ühiskonnateaduste instituut.
PUT1530
Laste subjektiivne heaolu võrdlevas perspektiivis: metodoloogilised väljakutsed ja panus praktikasse
Children's subjective well-being in comparative perspective: methodological challenges and practical contributions
1.01.2017
31.12.2019
Teadus- ja arendusprojekt
Personaalne uurimistoetus
Otsinguprojekt
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.11. SotsiaalteadusedS215 Sotsiaalsed probleemid ja heaolu, sotsiaalkindlustus100,0
PerioodSumma
01.01.2017−31.12.201747 400,00 EUR
01.01.2018−31.12.201847 400,00 EUR
01.01.2019−31.12.201947 400,00 EUR
142 200,00 EUR

Projekti eesmärk on laste subjektiivse heaolu rahvusvaheliselt võrdlev uurimine, võrdleva metodoloogia arendamine ja panustamine tõenduspõhisesse praktilisse töösse lastega. Projekti käigus arendatakse laste subjektiivse heaolu võrdlevat metodoloogiat nii kvantitatiivse kui ka kvalitatiivse uurimisviisi suunal ning kitsamalt keskendutakse erinevate lastegruppide heaolu käsitlemisele. Projekt on osaks kahest rahvusvahelisest uurimusest - Children's Worlds Study ja Multi-National Qualitative Study of Children’s Well-being ning jätkab analüüse rahvusvahelise projekti FRA käigus kogutud andmestikul (andmed avanevad analüüsiks 2017.a). Projekt lähtub laste positiivsete subjektiivsete indikaatorite uurimiskontseptsioonist ning rakendab lapse õiguste ja lapsesõbraliku õigusemõistmise ning lapse subjektsuse perspektiive.
The current exploratory grant application is aimed to study children’s subjective well-being in comparative perspective and to communicate research evidences to evidence-based practice that involves children. More specifically, our objectives are to advance research on children’s subjective well-being; to contribute its quantitative and qualitative comparative methodologies; and to serve practice with high-standard comparative evidences about children’s everyday lives and happiness. The project will be a part of international 'Children's Worlds' study and 'Multi-National Qualitative Study of Children’s Well-being' and will extend analysis drawn from the resource base of international project FRA. A focus in this project is also put on different children's groups and their perceptions of well-being. The project integrates the perspectives of positive subjective well-being indicators’ research, the children’s rights and child friendly justice, and the notion of children’s agency.