"Muu (välisriiklik avalik sektor)" projekt TKA17117
TKA17117 "Noorte õpetajate kutsekindluse tõstmine (1.08.2017−31.08.2019)", Katrin Poom-Valickis, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut, Haridusinnovatsiooni keskus.
TKA17117
Noorte õpetajate kutsekindluse tõstmine
Reducing Teacher Drop-Out Rate (ReTeD)
Reducing Teacher Drop-Out Rate (ReTeD)
ReTeD
1.08.2017
31.08.2019
Teadus- ja arendusprojekt
Muu (välisriiklik avalik sektor)
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRiikTüüp
Nordic Council of Ministers'
PerioodSumma
01.08.2017−31.08.201910 700,00 EUR
10 700,00 EUR
Nordplus horisontaalprogramm

Projekti eesmärk on kujundada ja rakendada osalevates ülikoolides õpetajakoolituse lõpetanutele kutseaasta tugiprogramm, mis toetaks noore õpetaja karjääri alustamist ning tõhusamat integreerumist koolikeskkonda. Projekti raames töötatakse välja platvorm ja programm, mis toetab alustavate õpetajate uude töökeskkonda integreerumise protsessi. Loodavad kutseaasta programmi moodulid on kättesaadavad ja toetavad eelkõige Läti alustavaid õpetajaid , kuid on kasutatavad ka kõigis teistes projektis osalevates riikides toetamaks algajaid õpetajaid nende sisseelamisel ja toimetulekul töökeskkonnas. Konsortsiumi partnerid esindavad kolme haridussektorit: kõrgharidust, üldharidust ja kutseharidust, tagades seega kõigi huvitatud osapoolte kaasatuse toimiva mudeli loomisel ning rakendamisel. Projekti koordinaatoriks on Läti Ülikool. Tallinna Ülikool on kaasatud eksperdina, kes omab kogemust kutseaasta rakendamiseks vajalike hariduspoliitikate kujundamisel ning uute õpetajate toetussüsteemi rakendamisel.
The aim of the project is to design and implement Induction Programme for Teacher Education Programme graduates to promote the sustainable novice teachers’ career start and effective integration into the education environment. Within the project framework, the service to support novice teachers in the process of integration into the new work environment will be developed. The induction programme incorporating an e-learning platform (a comprehensive strategic tool for supporting novice teachers) comprising comprehensively developed modules to be used within online and classroom learning will be available and promoted to be used by the novice teachers in Latvia, the project consortium countries. The partners within the Consortium represent three education sectors: higher education, primary/ basic/secondary education and vocational education, this way ensuring that all the interested parties serve as both the knowledge creators and the potential target audience of the project outcomes. The project coordinator is the University of Latvia. Tallinn University is involved as an expert institute who has high expertise in education policy development concerning introducing a system of induction for new teachers.
KirjeldusProtsent
Katse- ja arendustöö100,0
AsutusRollRiikTüüpKommentaar
Kedainiai Vocational Educational Training CentrepartnerLeedu Vabariikharidusasutus
Liepaja UniversitypartnerLäti Vabariikülikool
Panevezys University of Applied SciencespartnerLeedu Vabariikülikool
Riga secondary school 34partnerLäti Vabariikharidusasutus
Riga State Gymnasium No 3partnerLäti Vabariikharidusasutus
Riga State Gymnasium No.2partnerLäti Vabariikharidusasutus
The University of LatviakoordinaatorLäti Vabariikülikool