See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt MSHHI12201R
MSHHI12201R "Go-Lab — ülemaailmsed internetipõhised uurimusliku õppe laboratooriumid loodusteaduste õppimiseks koolis (1.11.2012−31.10.2016)", Margus Pedaste, Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut.
MSHHI12201R
Go-Lab — ülemaailmsed internetipõhised uurimusliku õppe laboratooriumid loodusteaduste õppimiseks koolis
Go-Lab — Global Online Science Labs for Inquiry Learning at School
Go-Lab — Global Online Science Labs for Inquiry Learning at School
1.11.2012
31.10.2016
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS281 Arvuti õpiprogrammide kasutamise metoodika ja pedagoogika 5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon
PerioodSumma
01.11.2012−31.10.2016270 300,00 EUR
270 300,00 EUR
7.raamprogramm

Go-Lab projekti eesmärgiks on luua keskkond kaugjuhitavate laborite, nende andmebaaside ja virtuaalsete (internetipõhiste) laborite laialdaseks kasutamiseks hariduses. Selleks pakutakse võimalusi loodusteaduste õppimiseks uurimuslikul viisil, mis toetab sügavate teadmiste omandamist ja uurimuslike oskuste arengut ning suunab õppijaid valima (loodus)teadustega seotud karjääri. Go-Lab keskkond võimaldab õppijatel (10-18-aastased) viia läbi teaduslikke eksperimente personaliseeritud keskkonnas, mis on struktureeritud lähtudes pedagoogilistest seisukohtadest ja milles õppimine on toetatud, sh ühisõppe vahenditega. Õpetajatele pakub Go-Lab veebipõhise võimaluse ühendada laborid pedagoogiliste stsenaariumitega ja kasutada tekkinud õpikeskkonda õppetöös, saades vajalikku tuge. Moodulipõhine ülesehitus ja uurimusliku õppe stsenaariumitele tuginemine soodustavad täiendavalt internetipõhiste laborite kasutuselevõttu klassis. Laborite omanikele pakub Go-Lab võimaluse liituda keskkonnaga, mis soodustab nende labori laialdast kasutamist.
The Go-Lab project will open up remote science laboratories, their data archives, and virtual models (“online labs”) for large-scale use in education. Go-Lab enables science inquiry-based learning that promotes acquisition of deep conceptual domain knowledge and inquiry skills and directs students to careers in science. For students (10 to 18-years old), Go-lab offers the opportunity to perform personalized scientific experiments with online labs in pedagogically structured and scaffolded learning spaces that are extended with social communication facilities. For teachers, Go-Lab offers pedagogical “plug, share, and play” through a Web-based interface and a community framework to disseminate best practices and find mutual support. A modular approach and inquiry classroom scenarios promote a seamless incorporation of online labs into the classroom. For lab-owners, Go-Lab provides open interfacing solutions to easily plug in their online labs, construct their virtual didactic counterparts, and share them in the Go-Lab federation of online labs. Go-Lab will thus promote their scientific activities. The project starts with a set of online labs from worldwide renowned research organisations (e.g., CERN, ESA) and then from selected universities and, based on initial in-depth pilots, will gradually improve and expand its series of online labs and associated inquiry learning opportunities with the increasing contribution of teacher and lab-owner communities. More advanced and later versions will be evaluated and validated in large scale pilots. The Go-Lab project throughout Europe will expand the resources for teaching science in schools and provide more challenging, authentic and higher-order learning experiences for students. Its sustainability will come from the opportunity for the larger science education community to add new online labs. An open and Web-based community will capitalize on the ‘collective intelligence’ of students, teachers, and scientists.
KirjeldusProtsent
Alusuuring60,0
Katse- ja arendustöö20,0
Rakendusuuring20,0