See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt TAU16003
TAU16003 "Kutsehariduse muutuv olemus ja roll Euroopas (1.01.2016−31.12.2018)", Ellu Saar, Tallinna Ülikool, Ühiskonnateaduste instituut, Rahvusvaheliste sotsiaaluuringute keskus.
TAU16003
Kutsehariduse muutuv olemus ja roll Euroopas
The changing nature and role of vocational education and training in Europe
The changing nature and role of vocational education and training in Europe
1.01.2016
31.12.2018
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.11. SotsiaalteadusedS210 Sotsioloogia 5.4. Teised sotsiaalteadused (sotsiaal- ja kultuurantropoloogia, etnoloogia, demograafia, inim-, majandus- ja sotsiaalgeograafia, munitsipaal- ja regionaalplaneering, haldusjuhtimine, õigusteadus, lingvistika, politoloogia, sotsioloogia jne.100,0
AsutusRiikTüüp
CEDEFOP (European Centre for the Development of Vocational Training)
PerioodSumma
01.01.2016−31.12.201875 400,00 EUR
75 400,00 EUR
CEDEFOP (European Centre for the Development of Vocational Training)

Rahvusvahelise võrdleva uuringu eesmärgiks on anda ülevaade viimase kahe aastakümne jooksul Euroopa kutsehariduses aset leidnud muutustest ja arengutest. Selleks, et analüüsida toimunud muutusi ja nendega seotud sisemisi ja väliseid tegureid, kogutakse ning analüüsitakse andmeid nii rahvusriikide kui Euroopa tasandil uurimisrühma poolt, mida juhib 3s Unternehmensberatung ja mis kaasab ca 150 hariduse ning tööturu valdkonna eksperti ja teadurit üle Euroopa.
The study will contribute to a better understanding of how European vocational education and training (VET) is changing. The aim of the study is to collect and analyse relevant data at national and European level to map the developments in the field during the last two decades and examine the changes, taking into account both internal and external factors. It will address the definition of VET and examine how it is understood and applied at national level; analyse how external factors influence vocationally oriented education and training at national level; analyse how initial VET at upper secondary level has developed in Europe in the last two decades; analyse VET from a lifelong learning perspective by reflecting on the role of primary and lower secondary education as stepping stones and motivators to VET; map and analyse the role of VET in higher education by reflecting on the issues of ‘academic’ and ‘vocational drift’; develop a limited set of scenarios outlining alternative development paths for European VET in the 21st century.
TegevusProtsent
Alusuuring100,0
AsutusRollRiikTüüpKommentaar
3s Unternehmensberatung GmbHkoordinaatorAustria Vabariik
Danish Technological InstitutepartnerTaani Kuningriik
Fondazione Giacomo Brodolini partnerItaalia Vabariik
Institute of Employment Research, University of WarwickpartnerSuurbritannia ja Põhja-Iiri Ühendkuningriik